مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان طاووس ویژه بانوان در منطقه یک روبروی گلزار شهدا در دست تکمیل بوده و روشنایی و برق آن در حال اجراست که تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۹۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 01 October 2021

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری در سال‌های گذشته برای توسعه بوستان‌های بانوان در سطح شهر اظهار داشت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های شهرداری و شورا اکثر مناطق شهری دارای بوستان افتتاح‌شده و یا در دست اقدام است.

وی با تأکید بر آخرین وضعیت احداث بوستان بانوان منطقه یک تصریح کرد:‌ بوستان طاووس ویژه بانوان در منطقه یک روبروی گلزار شهدا در دست تکمیل بوده و روشنایی و برق آن در حال اجراست که تا دو ماه دیگرِ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در منطقه ۳ نیز بوستان ارغوان در خیابان شهید بهشتی، در منطقه ۴ بوستان نرگس، در منطقه ۶ دو بوستان به نام اردیبهشت در خیابان کارگر و بوستان تبسم در امام‌زاده ابراهیم(ع) و منطقه ۷ بوستان نجمه در خیابان شهید فاطمی فعال هستند.

وی با بیان اینکه در منطقه پردیسان نیز بوستان پروانه در خدمت به بانوان است، یادآور شد: در مجموع تمامی بوستان‌ها از ۶ ونیم صبح تا اذان مغرب در اختیار بانوان است.

جوادیان خاطرنشان کرد: در منطقه ۵ بوستان بانوان در شهید کلهری به نام باغ جهانگیری در حال تملک است و به غیر از منطقه دو و پنج در سطح شهر بوستان بانوان داریم و در تلاش هستیم در هر منطقه‌ای دو بوستان ویژه بانوان فعال شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار