سه طرح عمرانی در آرامستان بهشت معصومه(س) قم با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد تومان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۹۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 01 October 2021

به گزارش تابناک قم، سید سیف‌الدین موسوی‌ نیارکی،مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش خدمات به شهروندان در آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار کرد: عملیات جدول‌گذاری این آرامستان به همراه طرح زیرسازی و توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در معابر این آرامستان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

او اضافه کرد: این ۳ طرح عمرانی پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و طبق برنامه زمان‌بندی‌شده تا پایان فصل پاییز به‌صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با بیان این که مناسب‌سازی ساختمان‌ها، معابر و فضا‌های عمومی آرامستان بهشت معصومه (س) با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است، تصریح کرد: پروژه برق‌رسانی و روشنایی (نیروگاه خورشیدی) با اعتبار ۷ میلیارد ریال، گسترش فضای سبز در محوطه با اعتبار ۵ میلیارد ریال و ایجاد و تعمیرات مبلمان شهری با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

به گفته موسوی نیارکی، پروژه انشعاب آب، حفر چاه و سپتیک تانک در دارالسلام، شفته‌ریزی و فرش موزاییک در دارالسلام و شیب بندی و تسطیح محوطه در دارالسلام هر کدام با برآورد هزینه ۲ میلیارد ریالی نیز در حال انجام عملیات عمرانی است.

او عنوان کرد: سرویس بهداشتی آرامستان دارالسلام نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریالی به‌زودی تکمیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار