بهره‌برداری از خطوط الکترونیکی جدید در سالن اختصاصی تیراندازی قم مزیّن به نام شهید مهدی زین‌الدین با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی در قم انجام شد.
کد خبر: ۹۹۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 30 September 2021

به گزارش تابناک قم، مراسم بهره‌برداری از خطوط الکترونیکی جدید سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم قم با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی به همراه کادر اجرایی این هیات ورزشی و مربیان این رشته برگزار شد.

در مراسم بهره‌برداری از این طرح مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سخنانی اظهار کرد: با تجهیز و تکمیل این سالن به خطوط الکترونیکی جدید که یکی از لازمه‌های این رشته بود، امیدواریم شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این رشته در قم و همچنین افزایش قهرمانی‌ها و توفیقات قهرمانان این رشته در عرصه‌های ملی و فراملی باشیم.

رسول منعم افزود: استان قم با زمینه‌سازی مطلوبی که در سال‌های گذشته صورت گرفته، توانسته عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تپانچه و سومی در تفنگ بادی قسمت بانوان را در سطح ایران کسب کند، بنابراین مطمئن هستیم قم در این رشته دارای ظرفیت بسیاری است که با تجهیز این سالن امیدواریم شاهد حضور نماینده‌های قم در رقابت‌های آسیایی پیش‌رو باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در مراسم رونمایی از خطوط الکترونیکی جدید سالن تیراندازی شهید زین‌الدین قم عنوان کرد: تجهیز و راه‌اندازی چنین سالنی با این امکانات نیازمند سرمایه بسیار است و این موضوع توجه و زحمات صادقانه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به این رشته را نشان می‌دهد.

علی دادگر در پایان تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی نیز به منظور تکمیل امکانات سالن تیراندازی شهید زین‌الدین قم برای برگزاری مسابقات کشوری، انجام دوره‌های آموزشی و همچنین برگزاری اردوی تیم‌های ملی، مبلغی به میزبان 400 میلیون ریال به عنوان حمایت مالی به هیات قم اختصاص خواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار