رئیس هیات کشتی استان قم گفت: چهار فرنگی‌کار آماده قم از سوی کادر فنی برای اعزام به رقابت‌های جهانی 2021 به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران دعوت شدند.
کد خبر: ۹۹۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 30 September 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان این هفته در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و بین نفرات دعوت شده چهار ورزشکار و یک مربی از قم نیز حضور دارند.

وی ادامه داد: اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید‌ ایران در اوزان مختلف در حالی اعلام شد که فرنگی‌کاران اوزان 63، 67، 72 و 97 کیلوگرم این اردو از استان قم هستند و امیدواریم با توجه به آمادگی بسیار خوب و شرایط روحی مطلوبی که دارند در مسابقات جهانی شاهد حضور موفق آنها باشیم.

رئیس هیات کشتی استان قم اضافه کرد: در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی، وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی، وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی و در وزن 97 کیلوگرم صادق عبداللهی نماینده‌های قم در اردوی تیم اعزامی ایران به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان به شمار می‌روند.

وی در ادامه به حضور مربی کشتی فرنگی قم در کادر فنی تیم ملی امید ایران اشاره و عنوان کرد: مهدی علیزاده‌پورنیا که یکی از مربیان کاردان، سازنده و جوان این رشته است که در سال‌های اخیر نقش بی‌بدیلی در شناخت استعدادها و پرورش نخبه‌های کشتی قم در کنار روح‌الله میکائیلی و دیگر مربیان شایسته کشتی قم داشته و اکنون نیز به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد.

علیایی با بیان اینکه کشتی قم سابقه کسب مدال از مسابقات آسیایی و جهانی زیر 23 سال را دارد، در ادامه به برنامه پیکارهای جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: رقابت‌های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای دهم تا شانزدهم آبان ماه به میزبانی شهر بلگراد در کشور صربستان برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار