سلیمانپور گفت:خوشبختانه قم دارای ضریب امنیتی بالایی است و تدابیر امنیتی بالایی تا پایان ماه صفر در قم اتخاذ شده است.
کد خبر: ۹۹۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 29 September 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمانپور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: خوشبختانه قم با توجه به وحدت و انسجامی که بین گروه‌های مختلف و مسئولان و هم چنین مردم وجود دارد دارای ضریب امنیتی بالایی است و تدابیر امنیتی بالایی تا پایان ماه صفر در قم اتخاذ شده است.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به برگزاری پیاده روی اربعین در قم بیان کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در قم بدون هیچ حاشیه و مشکلی برگزار شد و از مردم در این زمینه کمال تشکر را داریم.

وی افزود: پوشش بالای واکسیناسیون اولویت اول استان است و در بحث واکسیناسیون، دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی علاوه بر ارائه گزارشی از آمار جمعیتی پرسنل خود در زمینه واکسن آمار مددجویان خود را هم باید ارسال و ارائه نمایند، چون جامعه هدف آن‌ها گسترده‌تر است.

سلیمانپور با اشاره به واکسیناسیون اتباع خارجی در قم گفت: در زمینه واکسن اتباع خارجی مجاز مشکلی نداریم و زیرساخت آن‌ها تأمین است، اما برای آن دسته از اتباع خارجی غیر مجاز هم باید سیاست و تدابیری اندیشیده شود، چون سلامت و بیماری این افراد برای دیگر افراد جامعه تأثیر گذار است.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به شروع سال تحصیلی تصریح کرد: ما به همکاران در آموزش و پرورش تذکر دادیم که در اطلاع رسانی اطلاعات ضد و نقیضی ارائه ندهند که خانواده‌ها بین آموزش مجازی و آموزش حضوری سرگردان نباشند و تا رسیدن به پوشش ۷۰ درصدی در امر واکسیناسیون آموزش‌ها غیر حضوری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار