دو تن از دوومیدانی‌کاران قم از امروز در پیکارهای دوومیدانی قهرمانی زنان و مردان آسیای میانه برای کسب مدال با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۹۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 29 September 2021

به گزارش تابناک قم، بعد از پایان رقابت‌های لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور که با درخشش دوومیدانی‌کاران قم در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی آقایان و بانوان همراه بود و نماینده‌های قم در مواد و رشته‌های مختلف روی سکو رفتند، اکنون نوبت حضور موفق آنها در یک رقابت برون‌مرزی است.

در حالی که بزرگترین کاروان تاریخ دوومیدانی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشورهای آسیای میانه راهی کشور ازبکستان شده، محدثه ابراهیم‌پور در بخش بانوان و امیر مقدّمی در قسمت آقایان دو نماینده استان قم در ترکیب تیم اعزامی ایران به این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

محدثه ابراهیم‌پور در این مسابقات با حضور در ماده ۲۰۰ متر به عنوان نخستین دختر تاریخ دوومیدانی قم به دنبال تاریخ‌سازی در ورزش استان و کشور از یک رقابت‌ بین‌المللی است، ضمن اینکه امیر مقدّمی ورزشکار جوان قمی که چندی پیش درمسابقات قهرمانی جوانان جهان عملکرد بسیار خوبی داشت با حضور در این تورنمنت به دنبال کسب نخستین مدال بین‌المللی خود در ماده ۴۰۰ متر با مانع تلاش می‌کند.

این در حالی است که مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشورهای آسیای میانه از امروز به مدت دو روز در شهر تاشکند برگزار می‌شود و تیم ملی دوومیدانی جوانان و نوجوانان کشور که بزرگترین کاروان تاریخ دوومیدانی ایران به شمار می‌رود با ۳۷ ورزشکار و کادر فنی راهی این مسابقات شده است.

نکته جالب توجه در اعزام تیم کشورمان به این رویداد بین‌المللی، حضور پرنده پرافتخار دوومیدانی قم یعنی محمد محسن ربانی در کادر فنی تیم ملی است، ورزشکاری که در دهه ۱۳۸۰ توانست عنوان نخست و مدال طلای پیکارهای دوومیدانی ۲۰۰۷ قهرمانی آسیا در رشته پرش با نیزه را به خود اختصاص دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار