با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم انجام شد؛
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از کادر بهداشت و درمان قم را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۹۹۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 29 September 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی عراقی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی با دکتر قدیر رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه کادر بهداشت و درمان گفت: خدمات ارزشمند شما در این دوران بر کسی پوشیده نیست و با تلاش مضاعف و چشمگیر خود و با روحیه جهادی در راستای سلامت جامعه قدم برداشتید.

وی همچنین افزود: اینجانب حامل پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از کادر بهداشت و درمان قم هستم.

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت‌های حوزه‌های علمیه و علما و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در پاندمی کرونا و پیک‌های صورت گرفته ارائه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی عراقی همچنین با حضور در یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا و بیمارستان شهید بهشتی از زحمات و ایثارگری‌های کادر بهداشت و درمان در ایام شیوع کرونا قدردانی کرد.

وی در این دیدارها پیام قدردانی صمیمانه مقام معظم رهبری از کادر بهداشت و درمان که به‌صورت شبانه‌روزی و جهادی برای حفظ جان مردم تلاش می‌کنند را ابلاغ کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از بیمارستان ۷۰ تختخوابی تنفسی شهدای ارتش در قم نیز بازدید گرد.

قدردانی مقام معظم رهبری از کادر بهداشت و درمان قم

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار