رئیس هیات کشتی استان قم عنوان کرد:
علیایی گفت: تیم ۱۰ نفره کشتی آزاد نونهالان قم بعد از برگزاری پیکار‌های انتخابی و چهار ماه تمرین در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌رود.
کد خبر: ۹۹۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ 29 September 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی رئیس هیات کشتی استان قم، عنوان کرد: با برگزاری رقابت‌های انتخابی رده سنی نونهالان در روز‌های پایانی اردیبهشت ماه، نفرات برتر و همچنین کشتی‌گیرانی که نظر کمیته فنی کشتی آزاد را جلب کردند به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند و با انتخاب سرمربی و دو مربی ثابت و همچنین با دعوت از یک مربی به شکل ادواری که هر دو هفته یک بار در اردو حضور می‌یافتند، کار آماده‌سازی تیم کشتی نونهالان آزاد قم استارت خورد.

او ادامه داد:از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رشد کیفی این کشتی‌گیران، معرفی ورزشکار فنی برتر در هر هفته بود که با نظر سرمربی تیم این کشتی‌گیر انتخاب شده و مورد تشویق قرار می‌گرفت، ضمنا با حضور پیشکسوتان عزیز کشتی قم از کشتی‌گیران شاخص تجلیل به عمل آمد.

رئیس هیات کشتی قم افزود: برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی آزاد قم از دیگر برنامه‌هایی بود که در تیر ماه صورت گرفت و طبق برنامه می‌بایست یک هفته دیگر آن حداقل در تابستان برگزار می‌شد، اما شرایط کرونا اجازه این کار را نداد که امیدواریم با بهبودی شرایط در اواخر مهر ماه هفته دوم آن نیز برگزار شود.

علیایی ابراز کرد: خوشحالیم از اینکه نفرات شاخص لیگ که عملکرد خوبی هم داشتند از چشم کادر فنی تیم کشتی آزاد نونهالان استان قم دور نماندند و برای مراحل بعدی اردو دعوت شدند، ضمن اینکه اردوی بسترسازی تیم کشتی آزاد نونهالان قم به گونه‌ای طراحی شد که مسابقات دوستانه هم در داخل استان و هم در استان‌های همجوار در آن تدوین و طبق تقویم به اجرا درآید.

رئیس هیات کشتی استان قم عنوان کرد: پنج دیدار تیم به تیم با ترکیبی از نفرات برتر قم در این مدت برگزار شد که مربیان تیم سعی در آسیب‌شناسی و رفع نواقص کشتی‌گیران داشتند و امیدواریم نتیجه آن در مسابقات قهرمانی کشور به خوبی نمایان شود، هر چند تداوم شیوع کرونا شرایط تمرینی این بچه‌ها را خیلی سخت کرد و تعدادی از برنامه‌های پیش‌بینی شده را از حالت اجرا خارج کرد، ولی ما به آینده امیدواریم.

او ادامه داد: مسابقات کشتی قهرمانی آزاد نونهالان کشور در روز‌های هفتم تا نهم مهر ماه به میزبانی شهر الیگودرز در استان لرستان برگزار می‌شود، در شرایطی که طی دو سال گذشته رقابت‌های کشوری در این رده سنی به دلیل کرونا برگزار نشده و بچه‌های تیم ما نخستین حضور در این مسابقات را تجربه می‌کنند که امیدواریم در حدّ انتظار ظاهر شوند.

رئیس هیات کشتی استان قم در پایان به ترکیب تیم این هیات اشاره و بیان کرد: علی‌اکبر صبری، مهدی ادبی، مهدی حسن‌زاده، علی بابا، امیرحسین رضوانی، صالح محمدی، محمدرضا محمدی، ابوالفضل محمدی، محمد بیگدلی و محمدمتین رادمنش ترکیب تیم نونهالان کشتی آزاد قم را تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه روح‌الله نعمتیان به عنوان مربی و محمد محمدی به عنوان سرپرست و مربی و سیدحسین موسوی به عنوان مربی در کنار این تیم حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار