کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در استان قم شاهد پاییزی گرم‌تر از میانگین بلند مدت خواهیم بود، گفت: دمای هوا در مهر ماه تقریباً مانند میانگین بلند مدت است؛ اما برای ماه آبان یک درجه سانتی گراد گرم تر و برای ماه‎های آذر و دی، دو درجه سانتی گراد گرم‌تر از میانگین بلند مدت پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 28 September 2021

به گزارش تابناک قم، محمدجواد ترابی، کارشناس هواشناسی، در رابطه با وضعیت جوی و بارشی فصل پاییز استان قم عنوان کرد: بارش‌های استان قم در مهرماه نرمال و مانند میانگین بلند مدت است.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها برای ماه آبان یک میلی‌متر کمتر از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود؛ اما برای ماه‌های آذر و دی مانند میانگین بلند مدت خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بابیان اینکه بارندگی‌های سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت ۲۵ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: امیدوار هستیم در فصل زمستان بارش‌های بهتری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه در استان قم شاهد پاییزی گرم‌تر از میانگین بلند مدت خواهیم بود، بیان کرد: دمای هوا در مهر ماه تقریباً مانند میانگین بلند مدت است؛ اما برای ماه آبان یک درجه سانتی گراد گرم تر و برای ماه‌های آذر و دی، دو درجه سانتی گراد گرم‌تر از میانگین بلند مدت پیش بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار