همزمان با اربعین حسینی طی آیینی با حضور رئیس‌کل دادگستری قم، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و مدیرکل زندان‌های استان ۵۰ تَن از زندانیان محبوس در ندامتگاه‌های قم آزاد شدند و به آغوش جامعه بازگشتند.
کد خبر: ۹۹۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 28 September 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مظفری رئیس‌کل دادگستری استان در بازدید از زندان قم، اظهارداشت: از ابتدای سال جاری ۸۰۶ تَن از زندانیان با اعطای مرخصی پایان حبس از زندان‌های قم آزاد شدند و در بازدیدی که از زندان‌های قم صورت گرفت، نیز مقدمه‌های اعطای مرخصی پایان حبس ۵۰ تَن دیگر از زندانیان در شب اربعین حسینی فراهم شد.

وی یادآور شد: این زندانیان از کسانی بودند که مرتکب جرایم سبکی شده بودند که با تایید حُسنِ اخلاق آنها توسط زندان با ارفاق قانونی مرخصی پایان حبس، چند ماه زودتر از اتمام حبس‌شان از زندان آزاد شدند.

وی همچنین بیان داشت: افرادی که مرتکب سرقت و جرایم سنگین شده‌اند از این ارفاق‌ها بهره‌ای نمی‌بَرند، چراکه آزادی آنان مضرر آرامش جامعه است.

بر اساس این گزارش: در پایان رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان و قاضی ناظر به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و ضمن استماع درخواست‌های آنان، دستورهای لازم را صادر نمود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار