استاندار قم با بیان اینکه درگذشت علامه حسن زاده ثلمه جبران ناپذیر برای جهان تشیع خواهد بود، گفت: ایشان گام در مسیر تبلیغ دین و نشر معارف حقه شیعی نهاده است.
کد خبر: ۹۹۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 26 September 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در پیامی با بیان اینکه درگذشت علامه حسن زاده ثلمه جبران ناپذیر برای جهان تشیع خواهد بود، گفت: ایشان گام در مسیر تبلیغ دین و نشر معارف حقه شیعی نهاده است.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«اذا مات العالم ثُلٌمَ فی الاسلام ثُلمةً لا یسٌدها شیء»

ارتحال ملکوتی فیلسوف و عالم جلیل القدر جهان تشیع علامه حسن حسن زاده آملی (رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر گردید.

این استاد برجسته و عارف پارسا و روشن ضمیر، در طول حیات طیبه خویش و تحت تأثیر اندیشه‌های ناب و تابناک اساتید و عرفای بزرگ، گام در مسیر تبلیغ دین و نشر معارف حقه شیعی نهاده و با تبیین و تألیف کتب و آثار ارزشمند در زمینه‌های دینی و اعتقادی، فلسفی، عرفانی، نجوم، ادبیات و…، خدمات ارزنده و ماندگاری در این حوزه‌ها از خود به یادگار گذاشت و بدون شک فقدان این چهره فرهیخته و دانشمند ذوفنون، ثلمه ای عمیق و جبران ناپذیر برای جهان تشیع و حوزه‌های علمیه می‌باشد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم ارادتمندان و شاگردان، به ویژه بیت مکرم ایشان، تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق، رحمت واسعه را برای آن فقید سعید مسألت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار