رئیس‌کل دادگستری قم اظهار داشت: شورای اسلامی شهر در اکثر شئون مربوط به شهروندان دارای اختیارات و درعین‌حال تکالیف است و متناظر با همین اختیارات می‌تواند منشأ اثرات و برکات زیادی باشد.
کد خبر: ۹۹۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 26 September 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری، شورای اسلامی شهر را به‌عنوان نهادی که صلاحیت آن بسیار فراگیر است نام برد و اظهار داشت: این پارلمان محلی در اکثر شئون مربوط به شهروندان دارای اختیارات و درعین‌حال تکالیف است و متناظر با همین اختیارات می‌تواند منشأ اثرات و برکات زیادی باشد.

رئیس‌کل دادگستری قم که در محل شورای اسلامی شهر با رئیس و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر قم دیدار و گفتگو کرد، اعتماد مردم و انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این دوره نیز شورای اسلامی شهر مقدس قم مانند دوره‌های پیشین، منشأ برکات زیادی باشد.

مظفری بیان داشت: بحمدالله رئیس این دوره شورای اسلامی شهر خود از قضات باسابقه هستند و به مسائل ریز حقوقی اشراف کامل دارند که جای خرسندی است.

وی با اشاره به پرونده‌های اجرانشده کمیسیون‌های ماده صد به‌عنوان یکی از مشکلات، اظهار کرد: سابق بر این پیشنهاد‌اتی جهت حل این مشکل توسط رئیس شورای اسلامی شهر با این‌جانب مطرح‌شده بود که راه‌حل خوبی به نظر می‌رسد و بنده با آن موافق هستم.

رئیس‌کل دادگستری قم ضمن اعلام حمایت قاطع خود از مدیریت شهری، اظهار داشت: دادگستری جهت حل مشکلات حقوقی پروژه زمزم، پارکینگ شهید کاظمی و سایر موارد تا جایی که مقررات اجازه دهد، همکاری خواهد داشت.

مظفری افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور باید یک کمیته ویژه با حضور تمام مسئولان تصمیم‌ساز استانی برای پیشبرد و افتتاح فرودگاه قم تشکیل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار