نهمین دفتر مجمع نمایندگان استان قم در بلوار سلمان و تقاطع البرز شهرک پردیسان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۹۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 23 September 2021

به گزارش تابناک قم، امیر آبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح نهمین دفتر مجمع نمایندگان با اشاره به این که ۵دفتر نمایندگی در کهک، جعفریه، سلفچگان، قنوات و دستجرد راه اندازی شده است ،گفت: با افتتاح نهمین دفتر در بلوار سلمان و تقاطع البرز شهرک پردیسان،۴دفتر در شهر قم و ۵دفتر در مناطق و شهر‌های اطراف قم راه اندازی شده است.

او با تاکید بر این که این ۹دفتر را تقویت کرده ایم و اختیارات جدیدی به مسئولان این دفاتر داده شده است ،گفت: در حال حاضر استان قم با ۹دفتر به دنبال پیگیری مشکلات، مطالبات و خواسته‌های مردم است تا با افزایش خدمت رسانی به مردم مشکلات آنان کم شود.

امیرآبادی ارتباط گیری با مردم، تنظیم ملاقات‌های مردمی و پیگیری خواسته‌های مردم منطقه پردیسان را از مهم ترین اهداف راه اندازی این دفتر عنوان کرد و افزود: تلاش این است که با همکاری ائمه جمعه در این منطقه، و افزایش ارتباط گیری با مردم مشکلات و مطالبات مردم منطقه پردیسان به دست آمده و در مدت باقی مانده از نمایندگی مردم قم بتوانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:پس از این که آقای زاکانی مسئولیت جدیدی را پذیرفتند با هدف این که مردم قم احساس نکنند که نمایندگانشان کم شده اند دفاتر جدید را راه اندازی کردیم .

او گفت: با ایجاد ۲دفتر در خیابان شهید روحانی و منطقه پردیسان در مدت باقی مانده از نمایندگی تلاش می‌کنیم که مردم هم بتوانند به صورت آسان تری با نمایندگان ارتباط بگیرند و پیگیر مشکلات و امورات خود باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم از تشکیل کمیته خدمات محور با هدف توزیع عادلانه خدمات در محلات شهر قم خبر داد.

اسلامی راه اندازی این دفتر را در جهت پوشش وظایف یکی از نمایندگان استان قم را ضروری دانست و گفت: ایجاد این دفتر باعث افزایش ارائه خدمات و سهولت دسترسی به نمایندگان در منطقه پردیسان می‌شود.

حیدری ،فرماندار قم نیز پردیسان را منطقه‌ای ویژه عنوان کرد که با توجه به مشکلات آن نیازمند توجه ویژه است و افزود: ایجاد دفتر نمایندگی یکی از بهترین روش‌هایی است تا مشکلات منطقه پردیسان جمع بندی و در اختیار نمایندگان قم قرار گیرد تا سریع‌تر در جهت رفع مشکلات قدم برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار