مدیرعامل شیمیدر سلف گفت: باشگاه شیمیدر عملا امروزه بخش جدایی‌ناپذیر از هویت شرکت شیمیدر سلف شده، بیش از یک دهه است که حمایت از ورزش بسکتبال در این شرکت در دستور کار قرار دارد و استراتژی شرکت در حمایت از بسکتبال و تیم‌های پایه قرار داده شده است.
کد خبر: ۹۹۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ 23 September 2021

به گزارش تابناک قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دهه پایانی مهر ماه در حالی آغاز می‌شود که یکی از تیم‌های مدعی حاضر در این دوره شیمیدر قم است، تیمی که با کادر فنی و بهترین‌های بسکتبال ایران این روزها مشغول تمرینات آماده‌سازی است و شرکت شیمیدر سلف نیز به گفته مدیرعامل این شرکت با تمام انرژی از آن حمایت می‌کند.

محمود زاجکانی با اشاره به حضور تیم‌های مردان و بانوان شیمیدر قم در فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: ابتدا باید به مدیران، کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر قم که فصل قبل با تمام توان برای موفقیت تیم از هیچ کوششی فروگذار نبودند قدردانی کنم.

وی ادامه داد: همچنین به دوست و برادر عزیزم هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر به واسطه اینکه موجب سربلندی بسکتبال باشگاه شیمیدر و بسکتبال کشور شده و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده‌اند خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

مدیرعامل شرکت شیمیدر سلف اضافه کرد: در این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته‌ایم ولی به مدد پشتیبانی‌های شرکت و زحمات ورزشکاران، کادر فنی و کادر سایر تیم‌های شیمیدر لیست بلند بالایی از افتخارات نصیب باشگاه‌مان شده است، فعالیت‌های ما هر ساله گسترده شده و این روند به همین شکل ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت.

وی ابراز کرد: امسال در بخش بانوان در سطح لیگ برتر تیم پرمهره، منسجم و قدرتمندی جذب کرده‌ایم که ان‌شاءالله با حمایت و پشتیبانی‌ای که انجام خواهد شد و با پتانسیلی که وجود دارد امیدواریم به قهرمانی دست پیدا کند که این مسیر در توسعه باشگاه و فعالیت‌های آن بسیار امید بخش است.

زاجکانی افزود: تیم لیگ برتری آقایان هم با مربی، کادر قوی و بازیکنان قدرتمندی که در این فصل جذب کرده، قطعا یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود و این اطمینان را به همه عزیزان در تیم‌های مختلف شرکت شیمیدر سلف می‌دهیم که در مسیر قهرمانی از پشتیبانی و حمایت همه جانبه شرکت برخوردار خواهند بود.

وی در پایان تاکید کرد: لازم به یادآوری است که حمایت ما تنها در سطح باشگاهی تاثیرگذار نیست، بلکه ابعاد ملی هم دارد، حمایت شرکت ما در پیشرفت بسکتبال کشور و موفقیت‌های بین‌المللی نیز بسیار موثر دیده شده، ان‌شاءالله پشتیبانی از بسکتبال در همه سطوح در برنامه‌های ما دیده شده و این موضوع به ویژه در تیم‌های آیندگان دنبال می‌شود و استعدادیابی و پرورش نخبگان جوان ورزش تقدیم آینده ورزش کشور و باشگاه خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار