معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: صدور کارت رانندگان سرویس مدارس مشروط به تزریق دو دوز واکسن کرونا است.
کد خبر: ۹۹۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 23 September 2021

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان که در نشست استانی ستاد مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به دغدغه شهرداری قم در موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آرامستان ها بیان کرد: ما در روزهای اخیر و برای کمک به انجام وظایف جاری در آرامستان بهشت معصومه (س) از ظرفیت نیروهای برخی سازمان های تابعه شهرداری کمک گرفتیم.

وی سپس تصریح کرد: تردیدی نیست که رعایت بهتر شیوه نامه های بهداشتی در آرامستان ها بویژه با توجه به برگزاری مراسم های مختلف تشییع، نیازمند إعمال برخی محدودیت ها و یا کنترل قانونی از سوی نیروی انتظامی است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم همچنین درباره ضرورت تشدید اقدامات محله محور برای گسترش واکسیناسیون در استان خاطر نشان کرد: خودروهای بلندگودار سازمان های آتش نشانی و تخلفات شهری شهرداری در خدمت این موضوع قرار می گیرد.

وی در عین حال به ارائه برخی خدمات منوط به تزریق دو دوز واکسن کرونا توجه داد و گفت: تمدید پروانه رانندگان تاکسی در قم و همچنین صدور کارت فعالیت سرویس مدارس منوط به تزریق دو دوز واکسن کروناست.

ذاکریان همچنین از مرکز بهداشت استان خواست برای لکه گیری واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی، کد ملی افراد واکسینه شده در اختیار شهرداری قم قرار گیرد تا با تطبیق لازم، تدابیر کافی برای این موضوع اتخاذ شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم همچنین از افزایش درخواست ها برای برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: شهرداری همچنان مقاومت لازم را برای عدم برپایی ایستگاه های صلواتی بر اساس ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار