به مناسبت هفته دفاع مقدس:
۴ کتاب پیرامون شهدا و سرداران جنگ تحمیلی، روز چهارشنبه همزمان با هفته دفاع مقدس طی آیینی در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۹۹۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 22 September 2021

به گزارش تابناک قم، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این آیین افزود: نخستین اثر از این مجموعه، کتاب بال و پرهای امام است که در ۴۰۰ صحفه در خصوص سیره رفتاری نمایندگان امام راحل در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و غیره در استانهای کشور تدوین شده و بیشتر معطوف بر سیره شهدای محراب است.

حجت الاسلام سعید روستاآزاد یادآور شد: کتاب مقتل شهدای دفاع مقدس، دومین اثر ادبی دفتر تبلیغات است که به موضوع مقتل و روضه خوانی برای شهدای دفاع مقدس با اقتدا به شهدای دشت کربلا در ۲۰۰ صفحه تالیف شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: «همراهان آسمانی سرداران زمینی»، عنوان کتاب دیگری است که در آن به رفتارشناسی سرداران شهید دوران دفاع مقدس در تعامل با خانواده در ۱۰۰ صحفه اشاره شده است.

روستا آزاد، از «بایسته های روایت گری شهدا دفاع مقدس» بعنوان چهارمین اثر ادبی و هنری رونمایی شده دفتر تبلیغات اسلامی یاد کرد و افزود: این کتاب در ۳۳۰ صفحه شرایط و ویژگی های روایت گری ادبیات دفاع مقدس را تشریح کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ۲ هزار دقیقه از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دوران دفاع مقدس آماده شده و به زودی این تاریخ شفاهی رونمایی خواهد شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار