در ۶ ماهه اول سال صورت گرفت؛
سرپرست اداره مشارکت‌های بهزیستی قم با اشاره به تشکیل ۷۰۰ پرونده متقاضی تسهیلات اشتغال در قم، گفت: ۴۰۰ پرونده به بانک معرفی شده و سقف تسهیلات نیز به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۹۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 22 September 2021

به گزارش تابناک قم، سید صادق میریی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال به مددجویان بهزیستی استان قم اختصاص یافته است که به همین منظور برای ۷۰۰ نفر از معلولین، معتادین بهبودیافته و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط پرونده اشتغال تشکیل شده و متناسب با اعتبار ابلاغی تا این تاریخ ۴۰۰ پرونده به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی با اشاره به تعهد بهزیستی قم در سال ۱۴۰۰ برای ایجاد ۸۶۰ مورد اشتغال از محل تسهیلات، ادامه داد: این تسهیلات از محل بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور از طریق بانک‌های عامل و بعد از بررسی پرونده توسط بانک در حال پرداخت است و امسال سقف تسهیلات نیز از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و این تسهیلات متناسب با طرح ارائه شده توسط متقاضی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای اشتغال به معلولان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

سرپرست اداره مشارکت‌های بهزیستی قم به نیازهای مبرم دانش آموزان زیر پوشش به تب‌لت و گوشی با شروع سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: تأمین کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر مورد نیاز از اولویت‌های دیگر ما است و از خیرین و مردم نوع دوست استان می‌خواهیم نذورات خود را به سمت تأمین نیازهای مددجویان سوق بدهند.

گفتنی است، همه مراکز بهزیستی به‌صورت حضوری یا با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و برای واریز مبالغ اهدایی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی، حضور مردم نیکوکار و خیرین معرفی می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار