مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم گفت: در فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم یکی از استانداردهایی که به دنبال آن هستیم شبکه سازی کسب وکارها وهمکاری با پیشران‌ها در ایجاد زنجیره ارزش است.
کد خبر: ۹۹۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 22 September 2021

به گزارش تابناک قم، جلسه مشاوره با موضوع شبکه سازی پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم با حضور دو نفر از پیشران های تولیدی پوشاک محمد حضائر و طیبه مستوفی برگزار شد.

یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با اشاره به اهمیت شبکه سازی در این طرح عنوان کرد: در فاز سوم این طرح یکی از استانداردهایی که به دنبال آن هستیم شبکه سازی کسب وکارها وهمکاری با پیشران‌ها در ایجاد زنجیره ارزش است.

در ادامه این جلسه مباحث دیگر شامل مزایای شبکه سازی، توسعه کسب وکار، نحوه ایجاد شبکه منسجم، زنجیره ارزش در مشاغل خانگی، اهمیت منابع انسانی در شبکه کسب وکار و مداخلات توسعه ای جهاددانشگاهی و همکاری های شکل گرفته با پیشران طرح گفت‌وگو شد.

جلسات مشاوره در این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی با موضوعات مورد نیاز و چالش های ایجاد شده برای صاحبان تولید و پیشرانان طرح به صورت دوره‌ای با حضور مشاورین مجرب استان قم انجام می‌شود.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در ۳۱ استان در حال اجرا است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار