آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی با عنوان «خدمات غیرحضوری و طرح ۳۰۷۰ »در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 22 September 2021

به گزارش تابناک قم، نخستین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی با عنوان«خدمات غیرحضوری و طرح ۳۰۷۰ » روز سه شنبه در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

علی اصغر دادخواه،مدیرکل تامین اجتماعی قم در این آیین با بیان این که ۷۸۰هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که ۶۱درصد جمعیت کل استان را در برمی گیرد،گفت:خدمات غیر حضوری با راه اندازی سامانه ۳۰۷۰ حرکت بزرگی در جهت الکترونیکی شدن فعالیت های مربوط به جامعه هدف است.

او ادامه داد:در حال حاضر تمامی خدمات بیمه از جمله بازنشستگان ، بیمه از کارافتادگی ، سوابق بیمه ،مسائل مربوط به کارفرمایان ،الحاق سوابق بیمه خدمت سربازی و .. به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

دادخواه با بیان این که سالانه ۲۰۰۰میلیارد تومان اعتبار برای چاپ دفترچه ببمه در کشور اختصاص می یافت، افزود: طرح الکترونیکی شدن نسخه و حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی در ایام کرونا بسیار موفقیت آمیز بود.

نخستین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با شعار «تأمین‌اجتماعی الکترونیک، گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک» با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر اجتماعی و نیز به منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به عنوان رابط میان نهاد‌های خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار گردید.

بیش از ۲۷۰ اثر از ۵۰ رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۶۲ اثر از سوی داوران، شایسته داوری شناخته شدند و ۱۴ اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

در این جشنواره اثر زهرا متقیان نژاد از باشگاه خبرنگاران جوان در بخش گزارش خبری تلویزیونی برتر شناخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار