علاقمندان به شرکت در «نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع)» تا پانزدهم مهر ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در رشته های مختلف تصویری، صوتی و مکتوب به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.
کد خبر: ۹۹۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 22 September 2021

به گزارش تابناک قم، این سوگواره در سال جاری و با تلفیق و هم افزایی برخی فعالیت های فرهنگی هنری مانند «سوگواره مجازی اشراق» دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و یا «اشکواره بوی سیب» رادیو معارف در فضای مجازی شکل گرفته است.

بر این اساس و با هدف ایجاد وحدت در برند سوگواره ها در کنار فعالیت خاص هر سوگواره و همچنین استفاده از ظرفیت ملی و بین المللی شعار «ملت امام حسین (ع)» برگرفته از سخن ماندگار سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی که ندای «ما ملت امام حسینیم» سر داد، نخستین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) فعالیت خود را آغاز کرده است.

و اما تمامی علاقمندان به هنر و رسانه عاشورایی و همچنین فعالان فضای مجازی می توانند در رشته های مختلف این سوگواره مانند فیلم کوتاه، صوت و پادکست، عکس، عکس نوشته و کلیپ، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، داستان کوتاه، شعر، نمایشنامه و قطعات ادبی، طراحی و گرافیک، رسانه های خبری مکتوب و دیجیتال شرکت و آثار خود را ارسال کنند.

همچنین بخش بین الملل این سوگواره نیز با محوریت زبان های انگلیسی، عربی و هوسا فعال است و علاقمندان می توانند در این بخش و بر اساس رشته های اشاره شده تولید اثر کنند.

مهلت ارسال اثر به این سوگواره بین المللی تا پانزدهم مهر ماه سال جاری و از طریق نشانی www.tnoih.ir خواهد بود، ضمن آن که پس از پایان ارسال آثار و داوری در هر بخش، برگزیدگان و صاحبان آثار فرهنگ محرمی و عاشورا مورد تقدیر قرار می گیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار