رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در استان قم ظرفیت تزریق روزانه ۳۰ هزار دز واکسن کرونا وجود دارد، ولی به‌صورت میانگین روزانه بین ۱۲ تا ۱۴ هزار دز واکسن تزریق می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 21 September 2021

به گزارش تابناک قم، دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جمع مدیران مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان قم با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۳ درصد جمعیت هدف این استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اظهار کرد: با توجه به اینکه محدودیت سنی در استان قم برای تزریق واکسن برداشته شده است، متاسفانه برخی از واجدان شرایط برای دریافت واکسن مراجعه نمی‌کنند و لازم است دعوت بصورت چهره به چهره توسط تمام اقشار جامعه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم نسبت به اطلاع‌رسانی واکسیناسیون بین دوستان و آشنایان همکاری کنند تا با افزایش واکسیناسیون،‌ شاهد موج‌های بعدی کرونا نباشیم.

قدیر با اشاره به اجرای طرح خانه به خانه جهت لکه‌گیری واکسیناسیون تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در کنترل کرونا، انجام واکسیناسیون است که باید به نحو احسن انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است و یکی از اولویت های اصلی بهداشت و درمان استان است.

قدیر خاطرنشان کرد: اینطور نیست که با تزریق واکسن افراد بی تفاوت عمل کنند، باید بعد از واکسیناسیون نیز پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و افراد حتما از ماسک استفاده کنند.کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار