مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در قالب ۶ کمیته برگزاری چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 19 September 2021

به گزارش تابناک قم،حجت الاسلام لقمان پور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور از روز ۳۰ شهریور و با شعار ما مقتدریم آغاز می شود گفت: برای امسال برنامه کشوری به صورت ویدئو کنفرانس در ۳۱ استان کشور هم اجرایی می‌شود وهمزمان با سراسر کشور برنامه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام لقمان پور افزود: در چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور از ۲۵۰ پیشکسوت، رزمنده، ایثارگر، مدافع حرم و مدافع سلامت و هنرمند دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تشکیل کمیته‌های ۶ گانه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل نیرو‌های مسلح به ریاست سپاه علی ابن ابی طالب (ع) استان، کمیته شاهدوایثار گران به ریاست بنیادشهید، کمیته رسانه به ریاست صداوسیما، کمیته فرهنگی به ریاست فرهنگ و ارشاداسلامی، کمیته زنان به ریاست معاونت زنان استانداری و کمیته پشتیبانی به ریاست شهرداری قم از ۳۰ شهریور به مدت ۸ روز اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام لقمان پور از اجرای برنامه‌های ویژه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامل رونمایی از کتاب و اینفوگرافی خبر داد و گفت: در این هفته ۲۴ جلد کتاب، خاطره، اسناد و ۴۰ اینوفوگرافی نیز رونمایی خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اجرای رزمایش کربلای ۱ توسط سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم به مدت ۴ شب در باغ موزه دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های شب‌های پر ستاره در گلزار شهدای علی ابن جعفر (ع) به مدت ۳ شب نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این هفته عنوان کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار