تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بابیان این‌که ساماندهی وضعیت ظاهری قم مرد میدان می‌خواهد گفت: امروز نیازمند یک فرد هماهنگ‌کننده میان دستگاه‌های مرتبط با وضعیت ظاهری قم هستیم که مرد میدان باشد.
کد خبر: ۹۹۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 19 September 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم افزود: کسی که نمایندگی دولت را در قم قبول می‌کند باید دغدغه خاص و ویژه نسبت قم داشته باشد و نظارت و کنترل کامل بر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگی را ویژه‌تر دنبال کند.

وی ادامه داد: در حرکتی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ساماندهی وضعیت ظاهری قم دنبال می‌شود، جای یک کار علمی و پژوهشی و رسیدن به علل مخاطرات اجتماعی خالی بود که به لطف خدا با آماده شدن سند پایش و رصد، کار سرنوشت‌سازی در شهر قم صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر یک کار عملیاتی است و بخشی از آن با دعوت و نصیحت انجام می‌شود و بخش دیگر نیازمند فعالیت دستگاه‌های اجرایی است.

سعیدی یکی از راهکارهای مهم رفع مشکلات حوزه حجاب و عفاف را پاسخگویی به شبهات این حوزه دانست و عنوان کرد: ما باید با توجه به حجم گسترده تبلیغات علیه حجاب در فضای مجازی پاسخگوی جوانان باشیم تا جوانان ما در دوراهی و دوگانگی قرار نگیرند.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار، به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اهم فعالیت‌های نیروی انتظامی ازجمله تهیه و تنظیم سند پایش و رصد قم در ۵ ماه گذشته پرداخت.

سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به تشکیل چندین کارگروه ویژه ازجمله کارگروه رصد و پایش در قرارگاه ۱۹ دی افزود: ۹ آسیب ویژه استان در این تحقیق پایش شده و وظایف هر دستگاه در برخورد با این معضلات اجتماعی به‌صورت مجزا تعریف‌شده است که در این مرحله نیازمند همکاری و یکپارچگی بین دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار