همزمان با هفته دفاع مقدس؛
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه کوچه شهید شامل برنامه‌های مختلف فرهنگی در قم اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 19 September 2021

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ویژه برنامه کوچه شهید شامل برنامه های فرهنگی متنوع روایت گویی سیره شهدا، خاطره گویی خانواده شهدای محله، اجرای سرودهای دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی طی هفته دفاع مقدس در محلات مختلف شهر است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: ویژه برنامه کوچه شهید از سری برنامه های محراب شهر این سازمان است که با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جوار مساجد و خانواده های شهدای گرانقدر ساکن محلات هدف شهر مقدس قم اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری آیین «روضه شهید؛ خانه شهید» به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: هدف اصلی این طرح ها تعظیم شعائر حسینی(ع) و تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است که به دلیل شرایط خاص کرونایی و محدودیت برپایی مجالس و محافل سوگواری در فضاهای سربسته در جوار منازل شهدا و در فضاهای باز و غیرمسقف به اجرا در می آید.

مقیمی اضافه کرد: برگزاری برنامه های یادواره شهدا در بوستان های شهری و هچنین برپایی نمایشگاه عکس نوشت وصیت نامه شهدای لشگر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ نماز با عنوان قنوت وصال نیز به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در این ایام به اجرا در خواهد آمد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار