داور بین‌المللی استان قم همراه با تیم ملی کشورمان به مسابقات 2021 ترای‌اتلون قهرمانی آسیا اعزام شد.
کد خبر: ۹۹۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 18 September 2021

به گزارش تابناک قم، ترای‌اتلون که با عنوان ورزش سه‌گانه در کشورمان شناخته می‌شد و از حدود یک سال قبل این رشته را با عنوان بین‌المللی آن نام می‌برند، یکی از رشته‌های المپیکی به شمار می‌رود که ترکیبی از ورزش‌های دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری است.

ترای‌اتلون یکی از ۴۸ هیات ورزشی فعال در استان قم است که در سال‌های فعالیت خود به ویژه در یک دهه اخیر موفقیت‌های خوبی در سطح کشور به دست آورده و میزبانی‌های متعددی از مسابقات لیگ و رقابت‌های قهرمانی کشور را انجام داده، به طوری که هیات قم یکی از هیات‌های امین فدراسیون ترای‌اتلون به شمار می‌رود.

این رشته ورزشی در راس مدیریت خود از حضور یکی از چهره‌های شناخته شده ترای‌اتلون ایران یعنی محمدکاظم حججی بهره می‌برد، کسی که یکی از داوران بین‌الملی ترای‌اتلون کشورمان است و در این سال‌ها به واسطه علاقمندی، تجربه و تخصص مسوولیت ریاست کمیته داوران فدراسیون را نیز عهده‌دار بوده است.

حججی که حضور در رویدادهای مهمی همچون بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی را تجربه کرده و در مسابقات جهانی و آسیایی مختلف قضاوت داشته، اکنون نیز همراه با تیم ملی ترای‌اتلون ایران راهی رقابت‌های ۲۰۲۱ قهرمانی قاره کهن شده تا رقابت ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات را قضاوت کند.

رقابت‌های اسپرینت ۲۰۲۱ قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز راهی این کشور شده و از امروز با حریفان خود در شهر چالپون‌آتا این کشور برای کسب رتبه‌های برتر به رقابت می‌پردازد، تیمی که چهار ورزشکار و یک مربی ترکیب آن را تشکیل می‌دهند.

نفرات تیم ملی در این رقابت‌ها علی رضوانی، سیدپارسا محجوب، محمدحسین طیبی و مهدی سلیمی‌پورناغانی هستند، ضمن اینکه سیدمقصود شبیری به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کند و مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ترای‌اتلون نیز که به منظور شرکت در اجلاس ترای‌اتلون آسیای میانه به قرقیزستان رفته سرپرستی تیم ملی را انجام می‌هد.

محمدکاظم حججی رئیس کمیته داوران فدراسیون ترای‌اتلون و رئیس هیات ترای‌اتلون استان قم نیز همراه با سجاد باقریان به عنوان مسئولان فنی و داوران بین‌المللی کشورمان به منظور قضاوت در این رویداد مهم آسیایی همراه با تیم ملی ترای‌اتلون ایران عازم قرقیزستان شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار