استاندار قم گفت: باید گفت در گذشته مشکلاتی در زمینه تحقق همیاری و هم افزایی در سازمان همیاری شهرداری های استان وجود داشت که امیدواریم اجرای برخی پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری بتواند این همیاری و هم افزایی را محقق کند.
کد خبر: ۹۹۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 16 September 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست امروز و در آیین کلنگ زنی واحد تولیدی محصولات بتنی مسلح و غیرمسلح در شهرک صنعتی محمودآباد با اشاره به این که این پروژه به دنبال رسیدن به یک درآمد پایدار برای سازمان همیاری شهرداری های قم در کنار پشتیبانی از شهرداری های استان است بیان کرد: این اقدام عملا در صدد پشتیبانی و حمایت از تولید خواهد بود.

وی با بیان این که انتظار داریم این پروژه هرچه سریع تر و با یک اقدام جهادی تکمیل شود اظهار کرد: باید گفت در گذشته مشکلاتی در زمینه تحقق همیاری و هم افزایی در سازمان همیاری شهرداری های استان وجود داشت که امیدواریم اقداماتی از این دست بتواند این همیاری و هم افزایی را محقق کند.

استاندار قم همچنین ادامه داد: لازمه حمایت و پشتیبانی از همه شهرداری های استان، استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت های شهرداری قم است، ضمن آن که باید توجه داشت توسعه تک بُعدی نمی تواند نشانگر یک توسعه پایدار و متوازن در استان باشد.

وی در عین حال خواستار توسعه متوازن در استان از مسیرهمیاری و تعامل بین شهرداری قم و شهرداری های اقماری در استان شد.

سرمست سپس به تأسیس دو شهرستان جدید در استان اشاره و خاطر نشان کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری باید پیگیری لازم را برای اضافه شدن دو شهر جدید فردو و قاهان به خیل شهرهای اقماری استان انجام دهد و آن را به نتیجه برساند.

وی با بیان این که سازمان همیاری شهرداری های استان می تواند در آینده برنامه های توسعه ای بهتر و بیشتری داشته باشد ابراز امیدواری کرد این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار