معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم تأکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در همه دستگاه های حاکمیتی، اداری و دولتی باید به ۱۰۰ درصد برسد.
کد خبر: ۹۹۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 16 September 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور با تاکید بر این که واکسیناسیون در سطح استان با قوت در دست انجام است اظهار کرد: بازنگری در روند واکسیناسیون در مراکز فعال ۱۸ گانه قم جهت تسهیل زمینه حضور مردم و افزایش آمار واکسیناسیون استان در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا مقرر شد تا با توجه به ویژگی های استان قم و ظرفیت ها و فرصت های موجود، پیشنهادی به ستاد ملی مبارزه با کرونا برای حذف شرط سِنّی واکسیناسیون در قم ارائه شود تا در صورت موافقت این ستاد، واکسیناسیون عمومی را به صورت پایلوت در استان پیاده کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در نشست امروز مقرر شد تا کمیته واکسیناسیون استان بر اساس برنامه جامع اجرایی تهیه شده با حضور استاندار تشکیل شود.

سلیمان پور افزود: در عین حال در این نشست مصوب شد تا دستگاه هایی که می توانند خدماتشان را منوط به ارائه برگه واکسیناسیون کنند، بسته های پیشنهادهای خود را در این موضوع ارائه کنند تا پس از کارشناسی و جمع بندی لازم، به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارجاع و پیگیری ها درباره تحقق آن انجام شود.

وی همچنین گفت: از همه کارکنان شاغل در دستگاه های حاکمیتی، دولتی و اداری انتظار داریم به صورت حداکثری،  پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و این میزان را در دستگاه های خود به ۱۰۰ درصد برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در ادامه با اشاره به سهمیه ۶۰ هزار نفری کشور در موضوع زیارت عتبات عالیات در اربعین حسینی خاطر نشان کرد: این سهمیه تنها از طریق هوایی اعزام خواهد شد، ضمن آن که این اعزام منوط به دریافت دو دوز واکسن و ارائه برگه پی سی آر منفی است.

وی افزود: همچنین این عزیزان در هنگام برگشت به کشور از خدمات تست رایگان پی سی آر بهره مند می شود و البته برای رفاه بیشتر آنان در نظر است تا امکان ورود از مرز زمینی مهران را نیز داشته باشند.

سلیمان پور با تأکید بر این که مدیریت بیماری کرونا، مردم محور است از همه مردم خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: بدیهی است ما هم به عنوان خادم مردم و در حوزه پیشگیری، کنترل و مدیریت این بیماری بویژه در حوزه بهداشت و درمان، تمام ظرفیت های استانی را بسیج خواهم کرد تا شرایط بهبود یافته فعلی را ارتقا ببخشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار