مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: برای برگزاری برنامه های دفاع مقدس کمیته های 6 گانه در قم تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۹۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 16 September 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام علی لقمان پور در آیین رونمایی از پوستر برنامه «شب های پرستاره» که در ساختمان خاتم برگزار شد، با اشاره به آغاز برنامه های چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این برنامه ها همزمان به صورت سراسری از ۳۰ شهریور ماه سال جاری به صورت ویدئو کنفرانس در 31 استان کشور اجرایی می شود.

وی افزود: دراین برنامه که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.  

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تشکیل کمیته‌های ۶ گانه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: کمیته نیرو‌های مسلح، کمیته شاهد وایثار گران، کمیته رسانه، کمیته فرهنگی، کمیته زنان و کمیته پشتیبانی کمیته های ۶ گانه ای هستند که در این راستا تشکیل شده است.

وی در ادامه عناوین روزهای هفته دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و گفت: روز اول به نام پیشکسوتان دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب، روز دوم به نام شهیدان، جانبازان و آزادگان، صلابت و فخر آفرینان، روز سوم به نام معنویت، زنان، سلامت و خانواده روز چهارم ولایتمداری و دانش پژوهی، روز پنجم دفاع همه جانبه پشتیبانی مردمی و اصناف، روز ششم وحدت ملی بصیرت و دشمن شناسی و استکبار ستیزی، و روز هفتم بسیجیان نیرو‌های مسلح جهادگران وعشایر و پشتیبان و روز هشتم به نام فرماندان وحماسه سرایان نام گذاری شده است.

لقمان پور در بخش دیگری از سخنان خویش به آماده شدن بخشی از فاز دوم موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سال گذشته فاز نخست این موزه افتتاح شد که با تکمیل شدن همه بخش ها فاز دوم آن به بهره برداری می رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار