استاندار قم با اشاره به تامین زمین و زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی قم گفت: استان قم پذیرای سرمایه گذاران استانی و فرا استانی است.
کد خبر: ۹۹۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 16 September 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست صبح پنج شنبه در آئین افتتاح مخزن آب هزار مترمکعبی شهرستان کهک و کلنگ زنی واحد تولیدی محصولات بتنی مسلح و غیر مسلح سازمان همیاری شهرداری‌های قم گفت: با توجه به اضافه شدن دو شهرستان به استان قم باید در زمینه تأمین زیرساخت‌های مهم این دو شهرستان تلاش کنیم و هم چنین شهرک‌های صنعتی در شعاع ۲۰ کیلومتری ما دیگر اشباع شده و باید برای سرمایه گذاری در دیگر شهرک‌های صنعتی اقدام کرد.

استاندار قم با اشاره به تأمین زیرساخت‌های مهم برای سرمایه گذاران در قم افزود: برای حمایت از سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی ما زمین و حتی زیرساخت‌های آنان از قبیل آب و برق را تأمین کرده‌ایم و با پیگیری‌های لازم اراضی ۱۵۰۰ هکتاری اراضی دولتی در اختیار سرمایه گذاران برای توسعه شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد و تاکنون این شهرک‌ها برای تأمین گاز و آب و برق هیچ مشکلی نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: برای تأمین برق مورد نیاز قرار است با توجه به ظرفیت قم، نیروگاههای خورشیدی ایجاد شود که برای این امر با چند سرمایه گذار به تفاهم رسیدیم.

استاندار قم با اشاره به عملیات اتصال فاز اول تصفیه خانه پردیسان بدون کم‌ترین مشکل برای مردم گفت: چندی پیش عملیات اتصال فاز اول تصفیه خانه پردیسان با کم‌ترین مشکل و با پیش بینی درستی راه اندازی شد در حالی که مردم با قطعی، شوری و افت فشار آب روبرو نشدند.

سرمست افتتاح مخزن شهرستان کهک را باهدف توسعه زیرساخت این شهرستان عنوان کرد و افزود: افتتاح این مخزن درست در زمانی است که استان با بحران کم آبی روبرو است ما در تلاش برای تأمین زیرساخت مطلوب برای دو شهرستان جدید استان هستیم و از شهرداری و شهرداری‌های اقماری استان هم درخواست داریم برای توسعه زیرساخت‌ها همکاری لازم و بین بخشی را داشته باشند

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار