همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)، ۶۵ نفر از زندانیان استان قم با حضور رییس کل دادگستری و مسئولان دیگر استانی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم آزاد شدند و به آغوش جامعه بازگشتند.
کد خبر: ۹۹۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 15 September 2021

به گزارش تابناک قم، رئیس کل دادگستری استان در این خصوص، بیان داشت: در بازدیدی که از زندانهای قم انجام شد مقدمات اعطای مرخصی پایان حبس ۶۵ نفر از زندانیان فراهم و این افراد از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری ادامه داد: این زندانیان از کسانی بودند که مرتکب جرایم سبکی شدند که با تایید حسن اخلاق آنها، با ارفاق قانونی مرخصی پایان حبس، چند ماه زودتر از اتمام حبس شان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: افرادی که مرتکب سرقت و جرایم سنگین شده اند از این ارفاقات بهره ای نمی برند چراکه آزادی آنان مضرر آرامش جامعه است.

مظفری در خصوص وضعیت زندانهای قم بیان داشت: در بازدید هایی که از زندان های قم مکررا انجام شده است تمام اصول و حق زندانیان با مدیریت خیلی خوبی رعایت می شود و درکوتاه ترین زمان ممکن، درخواست های زندانیان رسیدگی می شود و بابت تکریمی که از زندانیان می شود باید مدیران زندان را تقدیر کرد.

وی در خصوص واکسیناسیون زندانیان نیز افزود: واکسیناسیون زندانیان مطابق دستورالعمل های مربوطه در تاریخ های مشخص انجام شده است و مشکلی از نظر کنترل بیماری کرونا در زندانهای استان وجود ندارد.

در پایان رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان و قاضی ناظر زندان به صورت چهره به چهره با زندانیان بند نسوان و بندهای مردان دیدار و ضمن استماع درخواست های آنان، دستورات لازم را صادر نمودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار