معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر در سال‌های گذشته گفت:‌ امروز با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های انجام‌شده همه بوستان‌های سطح شهر ایمن هستند.
کد خبر: ۹۹۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 15 September 2021

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به تلاش‌های شهرداری برای افزایش ایمنی بوستان‌های سطح شهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد مشکلات ایمنی در بوستان‌های شهر بودیم که ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر در اولویت کاری مجموعه شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرحی در این زمینه تعریف و توسط معاونت عمرانی بحث ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر آغاز شد، ‌ابراز کرد: در این طرح میزان خرابی،آسیب‌دیدگی، خطرات و … احصا شد و در طول چند سال با بودجه‌ای متمرکز این مشکلات مرتفع شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه اجرای پروژه ایمن‌سازی با طراحی واحد و استاندارد انجام شد، تصریح کرد:‌ با تکمیل ایمنی، ‌هر بوستان تحویل معاونت خدمات شهری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به‌عنوان بهره‌بردار گردید.

وی با اشاره به بازنگری در طراحی آب‌نماهای بوستان‌های شهر عنوان کرد:‌بیش از ۵۰ آب‌نمای سطح شهر در قالب این طرح احیا شد و به‌مرور وارد فاز بهره‌برداری گردید.

حلوایی زاده انعقاد ۶۳ قرارداد مربوطه برای اجرای این طرح در بوستان‌های سطح شهر را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: امروز با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های انجام‌شده همه بوستان‌های سطح شهر ایمن هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار