باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم از پیراهن تیم‌های مردان و بانوان شیمیدر برای فصل 1401 - 1400 مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۹۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 14 September 2021

به گزارش تابناک قم، مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ها و معرفی بازیکنان تیم‌های لیگ برتری و سایر تیم‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم در آستانه شروع فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ بسکتبال بانوان و مردان ایران با حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل این باشگاه و محمود زاجکانی مدیرعامل شرکت شیمیدر، میهمانان، کادر فنی و بازیکنان شیمیدر برگزار شد.

این در حالی است که امسال تیم‌های مردان و بانوان شیمیدر را سرمربیان تیم‌های ملی ایران هدایت می‌کنند، به طوری که مردان شیمیدر به سرمربیگری مهران شاهین‌طبع در لیگ برتر به میدان می‌روند و تیم بانوان شیمیدر قم با هدایت شایسته متشرعی مقابل حریفان لیگ برتری قرار می‌گیرد.

ان‌شاءالله در مسیر قهرمانی بهترین عملکرد را داشته باشیم

در شرایطی که تیم بانوان شیمیدر باید از ۳۱ شهریور ماه وارد کارزار بازی‌های فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال ایران شود، این مراسم با صحبت‌های شایسته متشرعی سرمربی تیم زنان شیمیدر آغاز شد و وی در سخنانی اظهار کرد: باعث افتخار است که امسال در خدمت باشگاه حرفه‌ای و خانواده بزرگ شیمیدر هستم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با انگیزه بالا، تلاش بازیکنان و برنامه‌های از پیش تعیین شده بتوانیم در مسیر قهرمانی بهترین عملکرد را در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور داشته باشیم، پیشاپیش از زحمات و توجه خاصی که مجموعه شیمیدر به بسکتبال داشته‌اند از جانب بازیکنانم از شیمیدر قدردانی می‌کنم.

امیدوارم تمام تیم‌های شیمیدر مقام‌های خوبی کسب کنند

در ادامه نوبت به مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال مردان شیمیدر قم رسید که در جمع شیمیدری‌ها بیان کرد: خوشحالم که شرایط باشگاه شیمیدر به سمتی پیش می‌رود که در آن بحث قهرمانی و اینکه تیم‌ها باید در شرایط خوبی قرار داشته باشند مطرح است، بنابراین امیدوارم تمام تیم‌ها مقام‌های خوبی کسب کنند.

وی به برنامه‌ریزی شیمیدر برای توسعه این رشته و تیم‌داری در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم بسکتبال و همچنین حضور در لیگ بسکتبال با ویلچر ایران اشاره و عنوان کرد: از طرف جامعه بسکتبال از هنریک درغوکاسیان به خاطر فضایی که برای این رشته ایجاد کردند قدردانی می‌کنم، سعی ما هم این است که با اراده قوی و با پشتکار خیلی زیاد، به نوعی تمرین کرده و خود را آماده مسابقات کنیم که در نهایت یک روز دوباره اینجا جمع شویم، جشن قهرمانی بگیریم و از قهرمانی در آسیا حرف بزنیم.


باید برای کسب 2 جام با ارزش تلاش ‌کنیم

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم نیز در سخنانی اظهار کرد: حضور همزمان تیم‌های آقایان و بانوان در لیگ برتر فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ باشگاه‌های کشور نقطه عطفی در فعالیت باشگاه شیمیدر خواهد بود، بنابراین باید برای کسب دو جام با ارزش از رقابت‌های لیگ برتر و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تلاش ‌کنیم.

امیرحسین صفرزاده اضافه کرد: شیمیدر امسال علاوه بر دو تیم لیگ برتری آقایان و بانوان، در لیگ دسته اول بسکتبال آقایان و لیگ دسته دوم بانوان کشور نیز حضور دارد، آکادمی‌ باشگاه در قم فعالیت خواهد کرد و مجموعه پرافتخار بسکتبال با ویلچر قم نیز در لیگ برتر با نام ایثار شیمیدر حاضر خواهد بود.

این داور بین‌المللی بسکتبال افزود: از همه می‌خواهم که از تمام وجود خود مایه گذاشته، متّحد و یکدل، با کوشش و از خودگذشتگی و توجه به حفظ چارچوب‌های اخلاقی و شئوناتی که مد نظر شخص هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه و بنده است و بسیار اهمیت زیادی برای آن قائل هستیم، برای موفقیت و قهرمانی تیم‌های آقایان و بانوان تلاش کنید.

سابقه قهرمانی شیمیدر در بسکتبال غرب آسیا

بخشی از این مراسم به پخش کلیپی ویدئویی از معرفی سوابق شرکت شیمیدر سلف و باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر اختصاص داشت، در حالی که شرکت شیمیدر سلف از سال ۱۳۷۹ استارت فعالیت‌های خود را در عرصه اقتصادی و صنعتی زده و باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر نیز از سال ۱۳۸۸ و بیش از یک دهه است که به شکل تخصصی در رشته بسکتبال فعالیت می‌کند.

شیمیدر در بیش از یک دهه فعالیت خود در بسکتبال ایران که یک رشته المپیکی در ورزش کشورمان محسوب می‌شود، یک مقام قهرمانی و یک عنوان چهارمی در جام باشگاه‌های غرب آسیا و سه مقام سومی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را به دست آورده، تیمی که امسال با بازیکنان طراز اول و کادر فنی مطرح به دنبال نخستین قهرمانی خود در این رقابت‌ها است.

شیمیدری‌ها از پشتیبانی همه جانبه برخوردار خواهند بود

مدیرعامل شرکت شیمیدر سلف نیز در این مراسم بیان کرد: در این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته‌ایم ولی به مدد پشتیبانی‌های شرکت و زحمات ورزشکاران، کادر فنی و کادر سایر تیم‌های شیمیدر لیست بلند بالایی از افتخارات بسکتبال نصیب باشگاه‌مان شده است، فعالیت‌های ما هر ساله گسترده شده و این روند به همین شکل ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت.

محمود زاجکانی ابراز کرد: امسال در بخش بانوان در سطح لیگ برتر تیم پرمهره، منسجم و قدرتمندی جذب کرده‌ایم که ان‌شاءالله با حمایت و پشتیبانی‌ای که انجام خواهد شد و با پتانسیلی که وجود دارد امیدواریم به قهرمانی دست پیدا کند که این مسیر در توسعه باشگاه و فعالیت‌های آن بسیار امید بخش است.

زاجکانی افزود: تیم لیگ برتری آقایان هم با مربی، کادر قوی و بازینکان قدرتمندی که در این فصل جذب کرده، قطعا یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود و این اطمینان را به همه عزیزان در تیم‌های مختلف شرکت شیمیدر سلف می‌دهیم که در مسیر قهرمانی از پشتیبانی و حمایت همه جانبه شرکت برخوردار خواهند بود.

امیدوارم در هر 2 لیگ به قهرمانی برسیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم در مراسم رونمایی از پیراهن شیمیدری‌ها اظهار کرد: امیدوارم بعد از چندین تلاش، امسال بتوانیم هم در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال آقایان و هم در رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور به قهرمانی برسیم و آنچه شایسته خودتان است تحقق یابد.

هنریک درغوکاسیان افزود: این یک مسوولیت و وظیفه بود که حضور بانوان را زودتر از این در مجموعه شیمیدر داشته باشیم ولی شرایط به گونه‌ای بود که اصلا امکان آن فراهم نبود تا امسال که دل به دریا زدیم و بدون برنامه‌ریزی قبلی در واپسین لحظات در هیات مدیره تصمیم گرفتیم که بانوان هم به مجموعه ما اضافه شوند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله این حضور تیم بانوان را مداوم در کنار خودمان داشته باشیم، چنانکه در بخش آقایان چند سالی است که تیم‌داری می‌کنیم و اکثر نفرات تیم در این سال‌ها کنار ما بوده‌اند، آنچه که می‌ماند خاطراتی است که در میدان رقابت خلق می‌شود و با حضور در کنار همدیگر این خاطرات را به وجود می‌آوریم، همچنین نسبت به هم متعهد باشیم که این دوستی‌ها را تحکیم می‌بخشد.

اهدای پیراهن‌ جدید شیمیدر به کاپیتان‌ها

در بخش پایانی مراسم معارفه بازیکنان و رونمایی از تیم‌های بسکتبال بانوان و مردان شیمیدر قم برای فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، با معرفی مجری برنامه، ابتدا بازیکنان تیم زنان شیمیدر و کادر فنی این تیم معرفی شدند.

این مراسم با نظیر آن که توسط دیگر باشگاه‌های حرفه‌ای برگزار می‌شود یک تفاوت داشت، به طوری که ابتدا هر یک از بازیکنان تیم‌های مردان و بانوان پیراهن تیم شیمیدر را امضاء کردند، سپس پیراهن این تیم برای فصل جدید رقابت‌ها با حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه و محمود زاجکانی مدیرعامل شرکت شیمیدر سلف به تینا عیسائیان کاپیتان تیم بانوان و حامد حسین‌زاده کاپیتان تیم مردان شیمیدر اهداء شد.

در این بخش بازیکنان تیم‌های بانوان و مردان شیمیدر به همراه اعضای کادر فنی دو تیم لیگ برتری در جمع مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر حضور یافته و بعد از امضاء پیراهن این تیم توسط بازیکنان، پیراهن فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر در کنار دیگر شیمیدری‌ها با مسوولان باشگاه عکسی به یادگار گرفتند.

البته این بخش از مراسم دو غایب سرشناس هم داشت، یکی مایک رستم‌پور بازیکن ملی‌پوش تیم مردان شیمیدر قم بود که بعد از بازی‌های المپیک 2021 توکیو به استراحت رفته و به زودی به اردوی شاگران مهران‌ شاهین‌طبع ملحق می‌شود، دیگری کیمیا یزدیان‌تهرانی بازیکن مطرح تیم بانوان شیمیدر است که به سبب حضور در مسابقات آسیایی در کشور قطر به سر می‌برد و برای شروع لیگ به جمع شاگردان شایسته متشرّعی می‌پیوندد.


همچنین در این مراسم با علی خوشرفتار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از پیراهن تیم ایثار شیمیدر قم در فصل 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور رونمایی شد، تیمی که از آبان ماه بعد از یک سال تعطیلی لیگ این رشته وارد دوره جدید بازی‌ها می‌شود.

رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر

ایثار در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شده و در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ دو مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد، ضمن اینکه دو مقام قهرمانی در لیگ دسته دوم و یک عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران و کسب مقام سوم از جام بین‌المللی ۲۰۱۵ اصفهان دیگر افتخارات تیم ایثار در این رشته پارالمپیکی به شمار می‌روند.

اعطای پیراهن تیم دسته اولی شیمیدر قم به سرمربی جدید

در بخش دیگری از این مراسم، با حضور هادی عامری سرپرست فصل قبل تیم شیمیدر قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور که امسال مسوولیت مدیریت تیم‌های دسته اول و دوم شیمیدر و آکادمی این باشگاه را بر عهده دارد از پیراهن این تیم نیز برای مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول ایران رونمایی شد.

این در شرایطی است که بر اساس مصوبه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قرار است امسال تیم لیگ دسته اولی شیمیدر با بازیکنان بومی در مسابقات حضور یابد، تیمی که هدایت آن به امید موحدنژاد سپرده شده و از فصل پائیز استارت بازی‌های این تیم در مسابقات فصل جدید زده می‌شود.


حضور تیم دوم بانوان شیمیدر قم در لیگ دسته دوم ایران

علاوه بر تیم‌های لیگ برتری آقایان و بانوان شیمیدر، تیم لیگ دسته اولی مردان با بازیکنان بومی و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در لیگ برتر، قرار است در سال 1400 تیمی متشکل از دختران و بانوان بومی بسکتبال قم در مسابقات لیگ دسته دوم زنان ایران برابر رقبا به میدان برود.

به همین منظور یکی از میهمانان مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌های باشگاهی شیمیدر قم، سارا گلی نایب‌رئیس بانوان هیات بسکتبال استان قم بود و با حضور وی از پیراهن تیم زنان شیمیدر در مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز توسط باشگاه شیمیدر رونمایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار