معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از پیگیری مراحل تکمیل و تجهیز بیمارستان الهادی خبر داد و تصریح کرد: یکی از پیشنهادها درباره این بیمارستان آن است که این مرکز درمانی برای بیماران خاص و مُزمن در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۹۹۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 14 September 2021

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای تعیین تکلیف بیمارستان الهادی بیان کرد: این جلسات با حضور نمایندگانی از دستگاه های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین مرکز خدمات حوزه های علمیه بوده است.

وی افزود: بر اساس توافق نامه بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین مرکز خدمات حوزه های علمیه، بهره برداری از این بیمارستان به مرکز خدمات حوزه های علمیه واگذار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سپس به جلسه اخیر هماهنگی درباره تکمیل این پروژه توجه داد و گفت: در این جلسه همه دست اندرکاران توافق داشتند که کاربری این پروژه در حوزه درمانی و برای استفاده عموم مردم باشد.

وی اضافه کرد: البته پیشنهادی هم برای اختصاص این مرکز درمانی به حدود سه هزار و ۷۰۰ بیمار خاص و مُزمن ارائه شده که مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی دقیق تری درباره این موضوع انجام دهد و نتیجه را به صورت مکتوب گزارش کند.

بهشتی در عین حال یادآور شد: در جلسه اخیر هماهنگی درباره بیمارستان الهادی و همانند پیگیری امور بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، صورتجلسه ای بین دانشگاه علوم پزشکی استان و مرکز خدمات حوزه های علمیه درباره نحوه استفاده از این مجموعه منعقد شد که البته ضوابط فنی آن هم در دست پیگیری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم همچنین افزود: برآورد سال گذشته برای تکمیل این بیمارستان، ۱۲۰ میلیارد تومان به جز تجهیزات پزشکی بود که به نظر می رسد این عدد در شرایط امروز بیشتر از ۲۰۰ میلیارد تومان باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقرر شده تا با تشکیل کارگروه بهداشت و درمان استان، جمع بندی نهایی درباره این بیمارستان انجام شود.

بهشتی افزود: البته مرکز خدمات حوزه های علمیه درباره این پروژه انتظار دارد تا برای تجهیز کارگاه بیمارستان و اصلاح نقشه ها، کمکی از منابع استانی دریافت دارد که لازم است تا این موضوع از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و بر اساس نقشه راه این پروژه پیگیری شود.

وی ادامه داد: مقرر شده تا جلسات کمیته راهبری پروژه بیمارستان الهادی نیز در خود بیمارستان تشکیل و مراحل کار پیگیری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار