رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از پیوستن سورتمه و تله‌سیژ بوستان علوی به شبکه خدمات کارت شهروندی "قم‌کارت" خبر داد و گفت: شهروندان ازاین‌پس می‌توانند با استفاده از قم کارت علاوه بر سایر کاربردها، از سورتمه و همچنین تله سیژ تازه تأسیس بوستان علوی نیز استفاده کنند.
کد خبر: ۹۹۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 12 September 2021

به گزارش تابناک قم، کورش محمد حسینی با اشاره بر اهمیت حرکت به سمت هوشمند سازی، ارائه سامانه شهروندی قم کارت را تسریع در این حرکت دانست و اظهار داشت: سامانه قم‌یار و قم‌کارت در حال به‌روزرسانی بوده و به‌زودی بیشترین خدمات شهروندی از طریق سامانه قم‌یار و قم‌کارت ارائه می‌شود.

وی خدمات قم‌کارت را فراتر از یک پرداخت الکترونیکی در حمل‌ونقل عمومی دانست و ابراز کرد: برای قم‌کارت امکانات زیادی تعریف‌شده که به‌تدریج شرایط استفاده از آن فراهم می‌شود و به یک کارت هوشمند شهروندی تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از امکان استفاده از قم‌کارت در امکانات تفریحی در شهر خبر داد و تصریح کرد: باغ پرندگان نخستین مکانی بود که امکان استفاده از قم‌کارت در آن فراهم شد و در حال حاضر سورتمه و تله‌سیژ بوستان علوی نیز به شبکه قم کارت پیوستند.

وی با درخواست از شهروندان برای استفاده از قم‌کارت خاطرنشان کرد: شهروندان ازاین‌پس می‌توانند با استفاده از قم‌کارت علاوه بر سایر کاربردها، از سورتمه و همچنین تله سیژ تازه تأسیس بوستان علوی نیز استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار