مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به اینکه شور عاطفه‌ها در استان قم، از 20 شهریور تا ۱۱ مهر، با بهره گیری از روش‌های غیرحضوری برگزار می‌شود گفت: ممکن است سال تحصیلی جدید هم به صورت مجازی باشد بنابر این برای تأمین ملزومات و تجهیزات آموزش مجازی به کمک مردم و خیران نیازمندیم.
کد خبر: ۹۹۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 11 September 2021

به گزارش تابناک قم، اکبر میرشکار با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها همه ساله قبل از شروع سال تحصیلی با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود اظهار کرد: با توجه به همزمانی این رویداد با ماه‌های عزاداری، عنوان آن به شور عاطفه‌ها تغییر کرده است و شعار امسال هم «باهم مشق محبت بنویسیم» خواهد بود.

وی از آمادگی دفاتر پنجگانه و ۸۶ مرکز نیکوکاری استان برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال هم دانش آموزان بیشتر به ملزومات تحصیلی و آموزشی مجازی احتیاج دارند از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌کنیم بیشتر به صورت نقدی کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا تاکید و اظهار کرد: کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۸۶۹۴۸۳۷۹  برای کمک به دانش آموزان نیازمند پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ممکن است سال تحصیلی جدید هم به صورت مجازی باشد افزود: برای تأمین ملزومات و تجهیزات آموزش مجازی به کمک مردم و خیران نیازمندیم.

میرشکار اضافه کرد: از هم استانی‌های گرانقدر درخواست می کنیم حتی المقدور کمک‌های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تا امکان خرید این ملزومات با قیمت‌های ارزانتر برای این فرزندان نیازمند فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار