معاون متوسطه اداره آموزش و پرورش استان قم گفت: تا به امروز با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا بازگشایی حضوری مدارس را در مهرماه نخواهیم داشت و روز پنجشنبه اول مهرماه بازگشایی نمادین در دوره ابتدایی با حضور دانش آموزان پیش دبستانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 11 September 2021

به گزارش تابناک قم، علی‌رضا یاری معاون متوسطه اداره آموزش و پرورش استان قم صبح امروز در شبکه استانی نور گفت: تا به امروز با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا بازگشایی حضوری مدارس را در مهرماه نخواهیم داشت و روز پنجشنبه اول مهرماه بازگشایی نمادین در دوره ابتدایی با حضور دانش آموزان پیش دبستانی برگزار می‌شود.

وی افزود: روز شنبه سوم مهرماه بازگشایی رسمی و غیر حضوری مدارس استان و سراسر کشور را از طریق سامانه شاد خواهیم داشت و منتظر دستور ستاد ملی کرونا برای بازگشایی حضوری مدارس هستیم.

معاون متوسطه اداره آموزش و پرورش استان با بیان اینکه به شرط حضوری شدن مدارس این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهیم که شرایط مورد نیاز با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در مدارس فراهم شود، یادآورشد: آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیلی تا امروز برای ثبت نام اقدام نکردند به ویژه مقطع متوسطه در پایه هفتم و دهم به مدارس مراجعه کنند چرا که وقفه تحصیلی اثرات سویی در زندگی دانش آموزان ایجاد خواهد کرد.

یاری ادامه داد: از امروز 20 شهریور توزیع کتاب در مدارس را آغاز می‌کنیم و دانش آموزان با توجه به اطلاع رسانی مدیران مدرسه برای دریافت کتاب به مدرسه مراجعه کنند لذا تا قبل از بازگشایی رسمی مدارس در سوم مهرماه کتب درسی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری هیچ نوع کلاس تقویتی و آمادگی به صورت حضوری را نمی‌دهد و در صورت بازگشایی حضوری مدارس قطعا کاهش تعداد دانش آموزان در کلاس درس را خواهیم داشت.

یاری بیان کرد: در صورت حضوری بودن مدارس سرانه‌ای از اقلام بهداشتی در اختیار مدارس قرار می‌گیرد و ضد عفونی کلاس‌ها، راهروها و سرویس بهداشتی انجام خواهد شد و استفاده از ماسک برای دانش آموزان ضروری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار