دو تن از قوی‌ترین مردان استان قم در ترکیب تیم منتخب کشورمان برای کسب سهمیه حرفه‌ای‌های جهان به رقابت‌های بین‌المللی امارات اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 21 June 2021

به گزارش تابناک قم، قوی‌ترین مردان یکی از رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون و هیات‌های بدن‌سازی و پرورش‌اندام است که جمعیت ورزشکار سازمان یافته زیادی را به خود اختصاص داده و در قم نیز یکی از رشته‌های موفق و دارای قهرمانان سرشناس و با سابقه محسوب می‌شود.

این رشته حالا یک تورنمنت مهم بین‌المللی را پیش‌رو دارد، رقابت‌هایی که دارای جنبه انتخابی برای کسب سهمیه حرفه‌ای‌های جهان است و با حضور چهره‌های شاخص از کشورهای مختلف به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود و دو تن از قوی‌ترین مردان استان قم نیز برای حضور در آن برگزیده شده‌اند.

طبق اعلام فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام کشورمان، با هماهنگی صورت گرفته بین کمیته قویترین مردان و این فدراسیون، تیم منتخب قویترین مردان ایران متشکل از 12 ورزشکار روز چهارشنبه هفته جاری یعنی دوم تیر ماه ایران را به مقصد امارات برای حضور در مسابقات کسب سهمیه حرفه‌ای های جهان ترک می‌کند.

این اعزام در اوزان منهای 80، 90 و 105 کیلوگرم صورت می‌گیرد و ورزشکارانی از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، کردستان، کرمان، تهران، کهکیلویه و بویراحمد و قم در تیم منتخب کشورمان حضور دارند، در حالی که دو قهرمان ارزنده استان قم حسین بهرامی و مجید براتی در دسته منهای 105 کیلوگرم به میدان می‌روند.

در دسته منهای 80 کیلوگرم رامین آرغده از آذربایجان‌شرقی و میلاد رعیتی‌بادی از اصفهان و در دسته منهای 90 کیلوگرم دانیال مرادی و رستم عزیزی از کردستان، عظیم دیّانی از کرمان، امیر لحمی از اصفهان و امیر رابع از تهران اعزام می‌شوند، همچنین در دسته منهای 105 کیلوگرم وحید رستمی از مرکزی، مجید براتی و حسین بهرامی از قم، مسعود برزم از کهگیلویه و بویراحمد و آرش سلیمی از آذربایجان‌شرقی عضو تیم کشورمان هستند.

این تیم به مربیگری بابک غضیانی و علی ظرفچی راهی پیکارهای کسب سهمیه حرفه‌ای جهان (WUS) می‌شود، مسابقاتی که روزهای چهارم و پنجم تیر ماه به میزبانی دوبی در کشور امارات برگزار خواهد شد و حسن کرباسی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار