رئیس ستاد انتخابات قم از تاخیر در آغاز رای‌گیری در برخی شعب اخذ رای قم عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۹۷۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 19 June 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان‌پور،رئیس ستاد انتخابات قم ضمن عذرخواهی از تاخیر درآغاز رای‌گیری در برخی شعب، دلیل این تاخیر را تغییر رمز صندوق‌های الکترونیکی در سطح ملی اعلام کرد.

او افزود: از ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد تمام شعبه‌های اخذ رای استان آماده برگزاری انتخابات بود و آمادگی کامل دراین زمینه فراهم شد، ولی به دلایل امنیتی رمز سیستم صندوق‌های الکترونیکی صبح امروز در سطح ملی تغییر کرد.

سلیمان پور گفت: با تغییر رمز دستگاه‌های احراز هویت در سطح ملی به دلیل برخی تدابیر امنیتی وفنی، تغییر رمز ورود صندوق‌های الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت و تاکنون به جز تعداد معدودی از صندوق‌های الکترونیکی برخی شعب ها، اکثریت آن‌ها دوباره فعال سازی شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات قم  ادامه داد: با سرعت تمام این رمز‌های جدید در صندوق‌ها اعمال شده این مشکل در بخش عمده‌ای از استان مرتفع شده و تعداد اندک در حال تغییر هستند که از صبر و همراهی مردم ممنون هستم.

هم زمان با سراسر کشور با دستور وزیر کشور، رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح امروز جمعه در قم آغاز شد.

با گذشت بیش از یک ساعت از آغاز اخذ رای در قم، گزارش‌های مردمی از تاخیر  رای گیری در برخی شعبه‌های اخذ رای در قم حکایت داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار