رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم از موفقیت دختران این رشته در تورنمنت چند جانبه، برگزاری دوره آموزش مربیگری پینگ‌پنگ و مسابقات قهرمانی بسیج در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 17 June 2021

به گزارش تابناک قم، محمد عموئیان اظهار کرد: مسابقات چند جانبه‌ای به میزبانی هیات تنیس روی‌میز استان قزوین برگزار شد و در آن پینگ‌پنگ بازان تیم‌هایی از تهران، قزوین، قم و فارس به شکل انفرادی در خانه پینگ‌پنگ این شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: بهاره بهمنی، زهرا مصباحی و سارا کرّاری ورزشکاران اعزامی هیات تنیس روی‌میز قم به این رقابت‌ها بودند که به مربیگری خانم فاطمه محقق به میدان رفتند و سرانجام بهاره بهمنی موفق به کسب مقام سوم مشترک شد و زهرا مصباحی در جایگاه پنجم این مسابقات ایستاد.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم در ادامه دعوت بازیکنان نوجوانان پینگ پنگ قم به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان اشاره و بیان کرد: با اعلام اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، در میان نفرات دعوت شده نام ۶ بازیکن قمی هم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: محمدحسن حبیبی، پرهام حکّانی، علیرضا رضایی‌فرد و مهدی حشم‌بان در رده سنی جوانان نماینده‌های قم در این اردو هستند، ضمن اینکه در رده جوانان پویا وفایی و سیدعلی سجادیان دیگر استعدادهای پینگ‌پنگ قم با حریفان شرکت کننده در این انتخابی به رقابت خواهند پرداخت.

عموئیان با بیان اینکه این دوره از مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران از پنجم تا دوازدهم تیر ماه در آکادمی انقلاب برگزار می‌شود، ابراز کرد: نفرات برتر برای عضویت تیم‌های ملی انتخاب خواهند شد، در حالی که صادق شهیدی‌فر و اسماعیل فتحی همراه با حمید قائمی و حسین امیری به عنوان مربی نماینده‌های قم را در این انتخابی همراهی خواهند کرد.

وی به دعوت دختر آینده‌دار پینگ پنگ قم برای مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان نیز اشاره و بیان کرد: با اعلام اسامی نفرات حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی دختران جوان کشورمان، نام ساره احمدی از استعدادهای پینگ‌پنگ قم نیز به چشم می‌خورد و این انتخابی نیز روزهای ۲۱ تا ۲۵ تیر به انجام می‌رسد.

وی از همکاری هیات تنیس روی‌میز استان قم با هیات بسیج برای برگزاری یک دوره آموزشی خبر داد و افزود: دوره آموزشی و مربیگری پینگ‌پنگ در تیر ماه با همکاری مشترک هیات قم و هیات بسیج برگزار می‌شود و با توجه به اینکه ظرفیت بسیار محدود است علاقمندان سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم افزود: همچنین با همکاری هیات تنیس روی‌میز بسیج، مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی بسیج استان قم در رده سنی آزاد با حضور ورزشکاران هر دو بخش آقایان و بانوان روز ۲۷ خرداد ماه در قسمت مردان و روز ۲۸ خرداد در بخش بانوان در سالن نخلستان سپاه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار