نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر قم گفت: عدم اقدام عملی برای حل مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم، حاکی از اهتمام ناکافی شورای شهر برای پیگیری این مسائل است، موضوعی که در شورای ششم باید به صورت جدی‌تر به آن نگاه کرد.
کد خبر: ۹۷۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 15 June 2021

به گزارش تابناک قم، سید جواد اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در منطقه امین‌آباد قم، ۱۲۰ خانواده زیر دکل‌های فشار قوی برق زندگی می‌کنند، دکل‌هایی که آثار مخربی بر سلامت انسان دارند ولی برخی مجبور هستند در این اماکن به سر ببرند.

وی افزود: طی سال‌های گذشته، استانداری، شهداری و شرکت توزیع نیروی برق، سه دستگاهی بودند که متعهد شدند در زمینه انتقال و جابجایی ساکنان این مناطق پر خطر به پردیسان، اقدام قابل توجهی داشته باشند همچنین تصمیم بر این گرفته شده بود که از سوی راه و شهرسازی، زمین‌هایی به این امر اختصاص یابد.

نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بعد از گذشته بیش از ۱۰ سال از این وعده‌ها، هنوز خبری از اقدام عملی در این زمینه نیست گفت: مردمی که مجبور به زندگی در امین‌آباد و دیگر مناطق پرخطر شده‌اند، جای دیگری برای سکونت ندارند و لازم است هر چه سریع‌تر در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: همچنین گفته شده زمین‌هایی که در پردیسان برای این منظور در نظر گرفته شده بود، به طرح مسکن ملی تخصیص داده شده‌اند و کورسوی امید این مردم هم از بین رفته است.

اشرفی عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر وظیفه دارند نسبت به پیگیری امور مربوط به مردم به خصوص مردم مناطق کمتر برخوردار اهتمام جدی داشته باشند اما وقتی ۱۰ سال گذشته و اقدامی را شاهد نبوده‌ایم، حاکی از عدم پیگیری جدی نهادهای ذیربط است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار