رئیس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه انتصاب در ایران قوی، بر محور شایسته‌سالاری انجام می‌شود، عنوان کرد: حوزه در ادوار گذشته و این دوره مطالبه‌گر خواهد بود به این معنا که رئیس جمهور باید مبانی انقلاب را در جامعه محقق کند و اگر امروز از این شخصیت حمایت کردند به علت نزدیک بودن رفتار وی به مبانی انقلاب است.
کد خبر: ۹۷۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 15 June 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان قم، با بیان اینکه راه علاج مشکلات کشور پای صندوق آمدن است، اظهار کرد: اصحاب رسانه در هدایت مردم به سمت شرکت در انتخابات نقش بسزایی دارند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه سؤوال کننده و مطالبه‌گر بودند اما در قوه مجریه باید پاسخگو باشند و با علم به این موضوع به عرصه انتخابات ورود کردند تا بتوانند تغییرات اصلی را در کشور رقم بزنند.

رئیس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی از دعوت گسترده اقشار مختلف مردم برای حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات یاد کرد و گفت: دغدغه اصلی آیت الله رئیسی حضور حداکثری مردم است، هر چند ما هم وظیفه داریم که به گزینه اصلح رأی دهیم.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد سه مؤلفه داریم که هر فردی متخصص اقتصادی در این حوزه‌ها کار می‌کند که تولید، توزیع و مصرف این مؤلفه‌ها را شکل می‌دهد و آیت‌الله رئیسی برای این سه حوزه برنامه دارند.

موسوی از انتخاب شعارهای سال در ایران توسط رهبری با موضوع تولید یاد کرد و افزود: کاندیدای اصلح سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حوزه تولید به صورت مستقیم کار نمی‌کرد اما واحدهای تولیدی بسیاری را احیا کردند که نشان می‌دهد تولید اولویت اول این شخصیت در کشور است. 
وی هدف‌مندسازی مالیات‌ها، افزایش حمایت‌ها و گسترش نظارت‌ها را از جمله برنامه‌های مورد نیاز حوزه تولید دانست و گفت: با تولید و توزیع درست، مصرف هم به درستی رقم زده می‌شود.

موسوی با بیان اینکه انتصاب در ایران قوی، بر محور شایسته‌سالاری انجام می‌شود، عنوان کرد: حوزه در ادوار گذشته و این دوره مطالبه‌گر خواهد بود به این معنا که رئیس جمهور باید مبانی انقلاب را در جامعه محقق کند و اگر امروز از این شخصیت حمایت کردند به علت نزدیک بودن رفتار وی به مبانی انقلاب است همانند روحیه عدالت‌گرایی رئیسی، که در قوه قضاییه به‌خوبی به نمایش گذاشته شد، امروز بیشتر حوزویان معیارهای انقلابی را در رئیسی مشاهده می‌کنند و حمایت‌های امروز هم کار را برای کاندیدای اصلح سخت‌تر می‌کند که اگر انتخاب شود باید به‌خوبی مطالبات را پاسخ دهد.

موسوی ادامه داد: در حوزه فضای بین‌الملل و تعامل با دنیا اصل این است که منافع ملی که توسط رهبری مشخص می‌شود حفظ شود و ما باید با هر کشوری که این منافع را محترم می‌شمارد احترام بگذاریم، مذاکرات در گذشته اتفاق افتاده اما آنچه که اتفاق افتاده با آنچه که قرار بود به دست آید فاصله بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه جوان‌گرایی یکی از اهداف آیت‌الله رئیسی است، عنوان کرد: در کنار جوانان استفاده از تجربیات افراد با سابقه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی با اشاره به شبهاتی که در مورد آیت‌الله رئیسی مطرح است، اظهار کرد: این شخصیت زمانی که در دستگاه قضایی در جایگاهی غیر از  ریاست بود، فسادستیزی و‌ مبارزه خودش را داشت اما تبلور فسادستیزی در زمانی رخ داد که این شخصیت در رأس بود و در حوزه‌های مختلف با دانه درشت‌ها مبارزه کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار