مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از نقره داغ شدن باند قاچاق انواع کالا در قم صحبت کرد.
کد خبر: ۹۷۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 14 June 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور کاشان ـ قم به یک دستگاه خودروی تریلر حامل محصولات لبنی مظنون شدند که پس از توقیف آن و درخواست مدارک، راننده مربوطه گواهی حمل محصولات لبنی یکی از شرکت‌های معروف لبنی را ارائه کرد.
وی ادامه داد: پس از فک پلمپ و بازدید از آن ملاحظه شد که در ردیف اول شیر فاسد بارگیری شده و پشت آن به طرز ماهرانه‌ای مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان، جاساز شده است.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم توضیح داد: مراتب آن جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد. 

وی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار، استماع اظهارات و دفاعیات متهمان، به دلیل عجز متهمان از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، شعبه اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.

ریاضی اظهار کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، متهمان را علاوه بر ضبط محموله کشف شده قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد. 

وی در پایان افزود: بر اساس قانون، کلیه محموله کشف شده قاچاق توسط مرجع کاشف، به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار