دختران هندبالیست استان قم پس از درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند.
کد خبر: ۹۷۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 14 June 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان با حضور 29 هندبالیست از استان‌های مختلف به میزبانی هیات هندبال استان کرمان برگزار می‌شود، چهار تن از دختران مستعد هندبال قم نیز به این اردو دعوت شدند، نفراتی که همراه با تیم دختران نوجوان قم در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند.

در شرایطی که تیم ملی هندبال نوجوانان دختران ایران به سرمربیگری خدیجه قانع و مربیگری فاطمه محمدخانی تمرینات خود را برگزار می‌کند، ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ و غلام‌علی اکبرآبادی سرمربی اسبق تیم هندبال مردان صبای قم به عنوان مدیر فنی این تیم را هدایت می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان تیم‌های ملی هندبال 29 هندبالیست به منظور حضور در سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شده‌اند و از 26 تا 31 خرداد ماه به میزبانی کرمان تمرینات خود را برگزار می‌کنند، در حالی که این تعداد بازیکن از 9 استان در اردوی تیم ملی حضور دارند.

در حالی که دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی باید عصر روز چهارشنبه 26 خرداد ماه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند، اصفهان با 7 بازیکن بیشترین نماینده را در تیم نوجوانان دارد و فارس دارای پنج بازیکن ملی‌‌پوش است و از قم هانیه قراگوزلو، زهرا فتوتی، نسرین گودرزی فراهان و فاطمه جهان‌بخش مطلق دعوت شده‌اند.

این تعداد بازیکن از استان قم در شرایطی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران دعوت شدند که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری قابل توجهی در هر دو بخش دختران و پسران این رشته انجام گرفته و قم بازیکنان مستعدی از رده‌های پایه به تیم‌های ملی کشورمان معرفی کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار