مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به برگزاری جشن‌های فدای دخترم گفت: روز گذشته هم‌زمان با مراسم جشن حرم مطهر مطهر بانوی کرامت، در 31 استان کشور جشن‌های فدای دخترم برگزار شده است.
کد خبر: ۹۷۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 14 June 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محسن آمره از برگزاری جشن فدای دخترم به مناسبت روز دختر و آغاز دهه کرامت در ۳۱ استان کشور خبر داد و گفت‌: این جشن‌ها با مراسم جشن فدای دخترم در حرم مطهر بانوی کرامت به صورت هم‌زمان دنبال شده است.

وی افزود: جشن‌های فدای دخترم با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در بقاع و اعتاب مقدس سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت بیان کرد: همچنین در این جشن ها که با حضور مردم و رعایت فاصله‌های فیزیکی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد از دختران نمونه هر استان با اهدای متبرکات آستان مقدی بانوی کرامت تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: در تهران نیز در راستای برنامه‌اهی «فدای دخترم» جشنی در بوستان سرچشمه برپا شد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار