رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم:
متأسفانه به جهت ضعف مدیریت دولتمردان و نارضایتی عمومی، بخش قابل توجهی از مردم نیز بر اساس نظرسنجی ها تمایلی به رأی دادن ندارند که در این خصوص لازم است رسانه ها با اقناع مردم و به ویژه نسل جدید، زمینه تحقق مشارکت حداکثری را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۷۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۸ 14 June 2021

به گزارش تابناک قم، فخرالدین یوسف پور رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که بر اساس رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری، اولویت و راهبرد اصلی، تلاش در جهت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است، اظهار داشت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، مشارکت مردم در انتخابات، مصداق بارز مردم سالاری دینی و تحکیم بخش امنیت و عزت و استقلال کشور عزیزمان است.

وی افزود: به همین خاطر است که ایشان در یکی از سخنرانی های خویش با موضوع انتخابات فرمودند کسانی که حتی علاقه و دلبستگی به نظام و انقلاب هم ندارند به خاطر کشور و امنیت و اقتدار ملی در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

سرپرست تابناک در استان قم همچنین گفت: یکی از آسیب های مشارکت حداقلی مردم این است که رئیس جمهور منتخب در مواجهه با دشمنان قسم خورده ما که در طول این سال ها مشکلات و سختی های بسیاری برای ما ایجاد کرده اند، ممکن است آن پشتوانه عظیم رأی مردم را با خود نداشته باشد، چه آن که وقتی انتخابات با حضور حداکثری ملت همراه باشد، فرد منتخب بهتر می تواند در برابر بیگانگان و از جمله دشمنان از حقوق مردم و منافع ملی حفاظت و حراست نماید.

وی ادامه داد: از مدت ها پیش دشمنان و معاندین از طریق ابزار رسانه و فضای مجازی که در اختیار دارند، بر طبل عدم مشارکت در انتخابات کوبیده و همچنان می کوبند و متأسفانه به جهت ضعف مدیریت دولتمردان و نارضایتی عمومی، بخش قابل توجهی از مردم نیز بر اساس نظرسنجی ها تمایلی به رأی دادن ندارند که در این خصوص لازم است رسانه ها با اقناع مردم و به ویژه نسل جدید، زمینه تحقق مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

یوسف پور همچنین ابراز داشت: به خصوص ما باید در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بتوانیم با رویکرد هنری و خلاقانه، الزامات و بایسته های حضور مردم در انتخابات را تبیین و تشریح کنیم که اگر در این راستا درست، صادقانه و متعهدانه رفتار کنیم، بی شک بسیاری از افرادی که تمایل به رأی ندادن دارند، مجاب به حضور در پای صندوق های رأی خواهند شد.

وی در خاتمه گفت: بدون تردید انتخاب فرد اصلح در سایه مشارکتی گسترده و در حد نصاب بالا به رفع مشکلات و معضلات کشور به خصوص در بخش اقتصادی کمک شایان توجهی می کند، ضمن آن که زمینه ساز افزایش عزت و آبروی بین المللی کشور ما هم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار