مدیر خبرگزاری فارس در استان قم به دلیل کاندیداتوری در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر قم و با هدف دوری کردن از شائبه سواستفاده از فضا و امکانات این خبرگزاری از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۹۷۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 12 June 2021

به گزارش تابناک قم، سیدجواد اشرفی مدیر خبرگزاری فارس قم که کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مقدس قم است با هدف پرهیز از مطرح شدن شائبه بهره گیری از امکانات و ظرفیت های رسانه ای این خبرگزاری از سمت خود استعفا کرد.
متن استعفای اشرفی به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای تیرانداز
مدیرعامل محترم خبرگزاری فارس

با سلام و احترام
ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی حضرتعالی و همکاران عزیز خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه احتمال دارد به دلیل حضور اینجانب در عرصه انتخابات به عنوان کاندیدای شورای اسلامی شهر قم، شائبه‌هایی متوجه خبرگزاری وزین فارس شود و در راستای صیانت از جایگاه والای این سازمان رسانه‌ای ارزشمند و برابری کاندیداهای شورای شهر قم از فضاهای رسانه‌ای و شائبه بهره‌مندی حقیر از فرصت رسانه‌ای تحت اختیار، از سمت خود به عنوان مدیر خبرگزاری فارس استان قم استعفا می‌دهم.
امیدوارم که همچنان دفتر خبرگزاری فارس در استان قم در تحقق وظایفه محوله و ماموریت‌های مهمی که در عرصه رسانه جبهه انقلاب بر عهده دارد، بیش از پیش بدرخشد.
پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر را ابراز کرده و توفیقات روز افزون برای شما و مجموعه همکاران محترم در خبرگزاری فارس را از خداوند منان مسألت دارم.

با تشکر
سیدجواد اشرفی

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار