دبیر مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم با انتقاد از شیوه لیست بندی برخی گروه ها برای شورای شهر گفت: انحصارگرایی در ارائه لیست خلاف اخلاق سیاسی و اسلامی است.
کد خبر: ۹۷۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۹ 12 June 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید علی موسوی در نشست خبری، با اعلام اینکه لیست این مجمع برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر نهایی شده است، تصریح کرد: این مجمع با کنار گذاشتن روش‌های مرسوم گذشته در انتخاب داوطلبان، در نقطه آغاز یک اتفاق بزرگ است و در راستای قدم برداشتن در گام دوم انقلاب اسلامی و در جهت تغییر جدی اداره حوزه‌های مختلف کشور و استان قم، تلاش داریم گام ابتدایی خود را در انتخابات ششمین دوره شورای شهر قم برداریم. در این راستا کسانی که شایسته این موقعیت هستند، توسط جوانان انقلابی تعیین شده و جوانان انقلابی به مردم پیشنهاد می‌دهند.

دبیر مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم با اشاره به اینکه ما در پی ایجاد انحصار نیستیم، تاکید کرد: از نظر ما الزاماً این طور نیست که حتماً باید جوانان وارد لیست شود بلکه از حضور افراد صاحب تجربه و اشخاص دارای سوابق مفید نیز استقبال می‌شود.

این فعال سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه مسئله اصلی ما در مجمع، صرفاً انتخاب افراد شایسته است، تاکید کرد: در انتخاب داوطلبان، خارج از هرگونه توصیه و سهم خواهی و خارج از هرگونه حکمیت و زد و بند، صرفاً بر اساس صلاحیت‌های واقعی افراد در حوزه مدیریت شهری که به واقع مورد نیاز می‌باشد، افراد انتخاب شدند.

حجت الاسلام سید علی موسوی با بیان اینکه هنگام بسته شدن این لیست کمیته گزینشی به صورت مجزا و خارج از شورای مرکزی، مسئولیت تعیین افراد را برعهده داشتند، افزود: به جهت دوری نمودن از هرگونه حاشیه، افراد متخصصی را از خارج مجمع، دعوت به همکاری کردیم تا هیچ گونه شائبه جانبداری و سهم خواهی از افراد و گروه‌های مختلف مطرح نباشد.

دبیر مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم با اشاره به اینکه بعد از ارائه گزارشات کمیته تخصصی و شکل‌گیری لیست، هیچ گونه چانه زنی از سوی افراد پذیرفته نشد، تاکید کرد: پس از نهایی شدن لیست مجمع، برای تغییر و جابجایی آن، هیچ گونه توصیه و سفارشی از داخل و خارج از مجمع را نپذیرفتیم و کمترین ملاحظه‌ای در خصوص تعیین افراد و احراز صلاحیت داوطلبان با توجه به شاخص‌ها و معیارهای مجمع پذیرفته نشد و در نهایت نیز تجدیدنظری صورت نگرفت.

حجت الاسلام سید علی موسوی در ادامه افزود: مجمع هم افزایی چنانچه فردی را اصلح تشخیص دهد، هیچ ملاحظه‌ای برای مطرح کردن آن فرد در لیست ندارد.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله بتوانیم گام اول این مسیر خطیر را با استقامت و محکم برداریم و مردم شریف و انقلابی شهر مقدس قم به جوانان اعتماد کنند و مجمع هم افزایی جوانان انقلابی پس از این گام، قدم بعدی خود را برای تغییر ساختار و مناصب مدیریتی شهر و استان بر خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار