با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم تبعه خارجی که جوانی ۲۳ ساله را به قتل رسانده و متواری بود دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 10 June 2021

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وقوع یک درگیری منجر به قتل در قم، موضوع با توجه به حساسیت آن بلافاصله در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کاراگاهان  پلیس و اکیپ بررسی صحنه به همراه بازپرس  ویژه قتل عازم بیمارستان شدند و با مشاهده مقتول قتل صورت گرفته تایید شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس کارآگاهان پلیس آگاهی جهت انجام تحقیقات به محل درگیری اعزام و با بررسی و اقدامات انجام شده هویت قاتل را شناسایی و برای دستگیری  وارد عمل شدند.

سردار میرفیضی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ابتدا همدست متهم دستگیر و مشخص شد چند روز قبل از درگیری، مقتول و قاتل در یک مغازه ساندویچی به خاطر نگاه کردن به یکدیگر با هم درگیر می‌شوند و این کینه ادامه داشته تا این که روز حادثه عده‌ای نیز به این ماجرا اضافه شدند و قتل با سلاح سرد به وقوع می‌پیوندد.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که قاتل اهل یکی از کشور‌های همسایه است، اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان ،متهم را در یکی از خیابان‌های اصلی به همراه ۴ تن از همدستانش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان این که مجرم دارای یک فقره سابقه کیفری است، گفت: متهم طی تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به جرم خود اعتراف کرد و  در نهایت پس از تشکیل پرونده به همراه سایر همدستان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار