استاندار قم با اشاره به هدفگذاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای إحیای ۳۸ واحد صنعتی راکد در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در دو ماهه نخست سال جاری، ۶ واحد تولیدی در قم احیاء شده است.
کد خبر: ۹۶۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 09 June 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در سخنانی به تداوم برنامه بازدید از واحدهای صنعتی تولیدی در استان در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» توجه داد و خاطر نشان کرد: این برنامه با جدیت پیگیری می شود.

وی یادآور شد: در سال جاری، احیای ۳۸ واحد صنعتی و تولیدی هدفگذاری شده است و بر این اساس و در دو ماه گذشته، تعداد ۶ واحد را احیا کردیم و ۳۲ واحد دیگر را نیز به تدریج و طی هفته‌ ها و ماه های آینده احیا خواهیم کرد.

استاندار قم ادامه داد: کارآفرینان واحدهای تولیدی و صنعتی قم تلاش دارند تا با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت و نوآوری را در دستور کار خود داشته باشند.

سرمست صادرات محوری را از دیگر شاخص ‌های واحدهای تولیدی بازدید شده در استان و در سال جاری عنوان کرد و گفت: برخی از واحدهای تولیدی در استان محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور جهان صادر می کنند که این امر بسیار قابل توجه است و باید مورد توجه همه کارآفرینان در استان باشد.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران استان برای بومی سازی تکنولوژی و صادرات محور کردن محصولات خود اذعان کرد: از صاحبان صنایعی که این ویژگی ‌ها را در دستور کار خود قرار دهند به صورت جدی پشتیبانی و حمایت می‌ کنیم.

استاندار قم در عین حال با بیان برخی رویکردهای دولت در حمایت از تولید و اشتغال اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم اقتصادی صنعتی دولت، حمایت از صنایع دانش بنیان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار