رئیس هیات گلف قم، با بیان اینکه بانوان گلف باز قم در کشور جایگاه ممتازی دارند گفت: گلف استان در بخش بانوان جایگاه خود را در سطح کشور پیدا کرده است و در این رشته ورزشی جزو سه استان برتر قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 08 June 2021

به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری روز سه‌شنبه با اشاره به درخشش بانوان گلف باز این استان در مسابقات گلف آزاد قهرمانی کشور در تهران افزود: این مسابقات که با حضور ۵۰ بانوی گلف باز از ۱۳ استان کشور در زمین گلف باشگاه انقلاب تهران در خردادماه جاری برگزار شد، قم موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی شد.

وی ادامه داد: مهسا یزدانی فرد و الهام محمدی گلف بازان اعزامی تیم هیات گلف استان قم به مسابقات آزاد گلف کشوری موفق شدند در بخش هندیکپ ۱۵ تا ۳۶ ، به ترتیب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند که این موضوع نشان از سطح بالای گلف بانوان این استان دارد.

رئیس هیات گلف قم، افزود: با اشاره به ظرفیت‌های گلف استان گفت: این استان علاوه بر گلف در رشته‌های زیرمجموعه گلف از جایگاه خوب در سطح ملی برخوردار است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی، با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های رشته گلف به خوبی به خانواده‌ها معرفی نشده است، ادامه داد: معرفی خوب رشته گلف می‌تواند نقش مهمی در جذب علاقه‌مندان به این رشته داشته باشد به همین دلیل برگزاری همایش های خانوادگی در استان با محوریت ورزش های زیرمجموعه این هیات از جمله مینی گلف در دستور کار قرار گرفته است.

دلاوری گفت: با توجه به اینکه ورزش مینی گلف هیچگونه محدودیت سنی ندارد و با هرگونه وضعیت پوششی می‌توان آن را انجام داد، احداث زمین های مینی گلف در بوستان ها می تواند موجب همگانی کردن ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها شود.

هم اکنون حدود ۷۰ ورزشکار بیمه شده در هیات گلف استان قم مشغول فعالیت حرفه‌ای هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار